nog meer patronen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 December 2011 om 07:55 |
http://www.freevintagecrochet.com/crochet-pattern/toy-patter ns
Mensen snuffel gewoon deze hele site door want er staat ongelooflijk veel op. Het is wel in het engels maar ik heb zelf onder vonden als je een paar keer het patroon vertaald hebt met een goed schema dat het dan uiteindelijk vanzelf gaat en het zijn korte duidelijke patronen!!!
Heerlijk om de hele winter door te haken!!!
groetjes en veel plezier ermee Chantal |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
veel moois
![]() |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie patronen allemaal. Was al eens op bezoek geweest, maar de nieuwe items had ik nog niet gezien. Dat boerderij speelkleed lijkt me heel leuk (en veel werk
![]() |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |