|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
![]() Posted: 11 Maart 2009 om 12:35 |
vol goede moed heb ik wol en naalden zonder knop nummer 7 en 8 gekocht, en wil daar een tas van gaan breien, gewoon recht toe recht aan,een schoudertas,( net zoiets als die katoenen tasjes die je wel eens ergens bij krijgt, en dan met een flap) en op 4 naalden omdat ik geen naad wil, alvast bedankt |
|
![]() |
|
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() |
Heb je hier iets aan? http://www.garnstudio.com/lang/nl/category_oversikt.php?kat= Tovet |
|
Groetjes
![]() |
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
![]() |
een beetje :) zo lastig als je weet wat je zoekt en het niet kan vinden :) in ieder geval bedankt |
|
![]() |
|
Ingeroosje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 30 September 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 66 |
![]() |
Gestreepte handwerk
tas Materiaal: Anchor Wash 6bollen beige, 2 bollen bordeau, 4 bollen
groen Hantvaten, 5 breinaalden z. kop nr
5. Basis patroon; ribbel= heen en terug
rechts Streeppatroon; rechts en
averechts 4 nld beige, 1 nld bordeau, 1 nld
groen. Zet voor de bodem 50 steken op, brei met
groen een bodem van 44 nld. Neem 50steken op met 1ste nld, 2de nld 22 steken, 3de nld 50 steken, 4de nld 22 steken . Brei met de 5de nld het stepen patroon. Brei
tot brein 6 naalden ribbel en sla deze om en
naai vast een madras steek. Wassen op 60° Laat het drogen met een vorm, vb bakblikken. Naai de handvaten aan. groetjes Ingeroosje |
|
Van alle bloemen in dit leven is vriendschap het geurigste
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Mischien zit hier iets tussen wel allemaal engels http://www.knittingpatterncentral.com/directory/bags_totes_p urses.php |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Nellie ik zie dat je ook op Ravelry bent Klik daar eens op het tablad patrens en vul daar in de search balk in : Knitting Free bags Felted -- dan krijg je meer dan 250 patronen te zien als het daar niet tussen zit weet ik het niet |
|
![]() |
|
![]() |
even snel gekeken, morgen verder kijken, maar daar zal vast wel wat tussen zitten, bij ravelry ben ik nog aan het uitvogelen hoe alles werkt. beetje bij beetje kom ik er wel, |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |