|
Reageer ![]() |
Autheur | |||||||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 14 April 2009 om 13:41 |
||||||
Hallo allemaal, Ik ben de bolero aan het breien van dit patroon: http://www.libelle.be/downloads/bolero(1).pdf Je moet 'm in twee delen breien, overdwars, en dan staat er 'maas de twee delen op de rug aan elkaar'. En ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand me dat uitleggen? Hartstikke bedankt alvast! |
|||||||
![]() |
|||||||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
||||||
ik doe het altijd zo maar ik weet niet hoe dat heet. gr esther |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Dat weet ik ook niet, maar dat kan hier sowieso niet, omdat je het overdwars moet breien. Je hebt dus van beide delen steken over die je op een hulpnaald moet zetten en dat moet je dan aan elkaar mazen. Geloof ik. Toch bedankt voor je reactie! |
|||||||
![]() |
|||||||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
||||||
maar dan moet je het zo doen.
of zo als het aan de goede kant moet. op deze site vind je verschillende technieken met plaatjes. misschien heb je er wat aan. gr esther |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
De site van Jessica Tromp is echt een van de minst overzichtelijke sites die ik ken, zo vervelend!
Maar die plaatjes zien er wel goed uit, dus ik ga dat maar eens proberen (moet eerst nog even een kant afbreien) ![]() Bedankt voor het posten! |
|||||||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |