Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenpoppen haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Zonnetje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: poppen haken
    Posted: 16 April 2009 om 13:01

Hallo dames

er is nog een vraag omtrend het haken

je moet 4 lossen maken deze sluiten met een halve vaste dan komen er 6 vasten in de ring is dit vijf vasten en de zesde met een halve vaste sluiten heb gisteren een stuk van een been gehaakt maar ik ga zonder het te weten meerderen en dat is niet goed je krijgt een aantal toeren met negen vasten vind het zo moeilijk dat het al meerdere malen is uitgehaald vanwege het niet snappen het worden poppen genaamd pernille en pernal zijn leuke poppen maar als je er niet uitkomt is het minder leuk wie kan mij dit op een eenvoudige manier uitleggen desnoods toer voor  toer opschrijven

groetjes

dientje

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 13:08

hallo dientje

je kan ook onder hobbydoos haken kijken,het is moeilijk uit te leggen,ik maak een doule adjustable ring(kan je intikken op google krijg je uitleg)daarin 6 vasten haken)trek aan het draadje dat het mooi sluit.niet met halve vasten eindigen,maar met een nld met een draadje erdoor,de steek merken.en dan gewoon verder gaan.ik hoop dat je het een beetje begrijpt.

groetjes puck

Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 13:28

Volgens mij moet je de eerste (of laatste) van je toer markeren met een draadje oid. Dan kun je makkelijk je aantal steken tellen.

Christien

ps je vraag is makkelijker te lezen als je punten en komma's gebruikt. Nu is het één lange zin.

Back to Top
Zonnetje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 14:05
Originally posted by Christien Christien wrote:

Volgens mij moet je de eerste (of laatste) van je toer markeren met een draadje oid. Dan kun je makkelijk je aantal steken tellen.

Christien

ps je vraag is makkelijker te lezen als je punten en komma's gebruikt. Nu is het één lange zin.

zal er de volgende

keer aan denken 

dientje

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns