|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marlous ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Maart 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
![]() Posted: 29 Maart 2009 om 21:46 |
helppp!!!
ik ben bezig met die lieve hond haken, en kon tot voorkort alleen maar een rondje en een vierkantje haken, maar nu lees ik in het patroon dat je 2 steken moet samen haken...maar hoe doe je dat??? het zal wel heel simpel zijn, maar ik kan niks bedenken...kan iemand mij helpen..ik wil zo graag verder met me hond. al het andere zo als de draadring kon ik makkelijk terug vinden op internet, maar dit niet. wie helpt mij verder?????? groetjes marlous |
|
![]() |
|
Pallas ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2007 Status: Offline Points: 302 |
![]() |
hoi Marlous, het is inderdaad heel simpel, maar je moet het wel even gezien hebben. Op de volgende link kan je het heel duidelijk zien. Je steekt de naald in de eerste steek, haalt de draad door deze eerste steek (je hebt dan twee lussen op je haaknaald). Dan haal je de draad door de tweede steek (3 lussen op je haaknaald) en je haalt de draad door de drie lussen. http://www.youtube.com/watch?v=iVaQi1q52l8 Succes! |
|
groetjes,
Marij |
|
![]() |
|
marlous ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Maart 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
![]() |
1000 x dank pallas!!
zo handig dat you tube, is heel duidelijk te zien en makkelijk te volgen!! nu kan ik eindelijk weer verder!!! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |