|
Reageer ![]() |
Autheur | |
breivrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
![]() Posted: 08 April 2009 om 11:46 |
hallo ik ben met een paar obstakelsokken bezig en nou staat er 2overgehaald samenbreien.dat is toch 1 afhalen 1 breien en dan overhalen?
groetjes breivrouwtje |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Volgens mij bedoelen ze in dit geval twee afhalen, een breien en de twee afgehaalde eroverheenhalen. In Breien voor dummies zeggen ze dan zoiets van afh.,afh.,re bre, waarmee ze dan bedoelen dat je van 3 steken 1 maakt. Het heeft bij mij wel wat moppers en uithalen en opnieuw beginnen gekost voor ik dát doorhad.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Dit wat in het engels de SSK of (slip slip knit heet). of eerst volgende steek recht over laten glijden op de rechter breinaald; volgende steek links over laten glijden op rechter breinaald; beide steken terugplaatsen naar linkerbreinaald en recht samenbreien. Voor filmpje kijk in de lijst bij SSK approuved http://www.knittinghelp.com/videos/knitting-glossary Het komt eigenlijk op het zelfde neer als je zelf schreef alleen wat fijner afgewerkt. |
|
![]() |
|
breivrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
![]() |
oke hier heb ik wat aan kan ik tenminste verder.bij deze bedankt.
groetjes breivrouwtje |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |