Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

twee leuke haakclubs

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: twee leuke haakclubs
    Posted: 12 Augustus 2012 om 21:37
Je moet wel eerst lid worden van clubs.nl. maar dit kan gratis maar  ook kan je vip lid worden dan heb je iets meer rechten en kan je ook een eigen club beginnen.  Hieronder zet ik de link naar 
de hoofd pagina.

Dan hier de link naar de 2 Haakclubjes

Op deze club hebben ze de vertaling van dat  hele leuke russische draakje en meer leuke eigen patronen en andere vertalingen.

http://amigurumi-gekte.clubs.nl/

Op deze club is het heel gezellig ook allemaal leuke patroontjes.

Het is echt leuk en als je hier lid bent zijn er ook voor een heleboel andere intresses leuke clubs. 

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 21:59
ja daar ben ik ook lid......
zeker bij 6........Embarrassed
groetjes geesje
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 23:13
ik ben ook lid maar ik kan echt de vertaling van dat draakje niet vindenCry ik wil hem graag maken
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 23:55
Ik zit ook bij clubs, maar doe er eigenlijk nooit iets mee..
Heb me van de week ook weer bij een club aangemeld, maar weet niet eens meer welke het was haha!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 08:32
Voorlopig hou ik het gewoon bij dit forum.
Daar gaat al genoeg tijd in zitten......Big smile
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 08:40
Helemaal mee eens Marlies! Deze is al veslavend genoeg, nog een en ik kom helemaal niet meer aan breien en haken toe.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 12:08
Het is waar  sinds ik op dit forum ben vergeet bijna de clubs. Het is dat ik een eigen psp club heb en dat ik daar  dus wel wat  aan moet doen  hierdoor kom ik ook op de andere clubs gewoon een rondje doen. 
Maar ik ga standaard tegenwoordig eerst  hiernaar  toe.

Neemt niet weg dat clubs wel erg leuk is ook vind ik dan natuurlijkWink

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 12:56
Originally posted by doortje doortje wrote:

ik ben ook lid maar ik kan echt de vertaling van dat draakje niet vindenCry ik wil hem graag maken

de vertaling kan je enkel krijgen al je inschrijft voor de wedstrijd en dan ook aan de regels houd, wedstrijd draak of zoiets moet het zijn het is op amigurumi gekte, de bedoeling is dat je hem dan ook maakt voor 15 oktober

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 13:39
oooooo zit dat zo, ik ben lid maar ik doe daar nooit wat mee, ik was het ook helemaal vergeten dat ik me daar aangemeld had Embarrassed, ik zit eigelijk altijd hier, wel jammer voor het draakje maarja dat is dan maar niet anders
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 15:06
Originally posted by vikike vikike wrote:

Originally posted by doortje doortje wrote:

de vertaling kan je enkel krijgen al je inschrijft voor de wedstrijd en dan ook aan de regels houd, wedstrijd draak of zoiets moet het zijn het is op amigurumi gekte, de bedoeling is dat je hem dan ook maakt voor 15 oktober

Ja maar als je het dan na de periode aanvraagt kan je het ook krijgen of netjes uitlegt waarom je niet met de wedstrijd mee kan doen maakt dat  ook niet uit ze zijn daar  niet zo heel moeilijk. 

Buiten dat weten ze dat ik de link hier op het forum heb gezet voor de vertaling van het draakje want dat had ik eerst  gevraagd voor ik de link plaatste.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 15:22
ik ben aan het klunzen in het forum dus let maar  niet op mijn vandaagWink

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns