lieve teddybeer |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Augustus 2012 om 20:13 |
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
arinasp ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Status: Offline Points: 152 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedankt voor de link wat een schatje zeg
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Marijke ik kom op deze manier in de problemen!!!!
Ik zie teveel leuke dingen om te maken!!! Ik ga eerst twee konijnen maken van het topic 'vakantiekonijn' en wellicht dan de beer. Ze is ERRUG leuk!
|
|
![]() |
|
bandicot ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Ik heb dit beertje een keer gemaakt, doch haar buikje is een beetje vreemd, het is net of ze zwanger is. Ik wilde ook de kleertjes erbij maken, maar de patronen hiervoor waren erg onduidelijk.
Nu ligt ze (nog zonder oogjes zelfs) ergens in mijn kast. Eigenlijk wel zielig, ik zal toch 'ns proberen er iets van te maken. |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Heel leuk! Bedankt voor de link :-)
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Waar staat dat vakantiekonijn ook alweer? Kan het met de zoekfunctie niet vinden..... |
|
![]() |
|
nixen ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Ik heb hem ook een keer gemaakt en vond hem een beetje tegenvallen. Op de foto is het zo'n lekker knuffelbeer maar die van mij niet. Ik heb hem toen gemaakt omdat mijn dochter was geslaagd dus de bij behorende outfit erbij gehaakt maar die paste voor geen meter. HIj kijkt bij mij ook wel een beetje boos, had toen nog geen andere oogjes hihi.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |