breipatroon muis |
Reageer ![]() |
Autheur | |
brei geertje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 November 2014 om 17:45 |
hallo
ik ben op zoek naar een simpel breipatroon van een muis graag sturen naar frans.eiting@tele2.nl zou er heel blij mee zijn groetjes geertje |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
P.S. Het is heel onhandig om je email adres zo open en bloot in een topic te zetten, daar kun je spam door krijgen.
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Maar ik vermoed niet dat Geertje hier nog eens terug komt kijken, die zit gewoon achterover bij de pc te wachten op alle muizen die haar mailbox binnendroppen.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Waarschijnlijk heeft ze google ontdekt.
Er zijn er daar na intikken :muis breien genoeg te vinden . |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Vind ik ook! Dit zijn allemaal van die eendagsvliegen...
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23726 |
Een newby van 4 jaar oud. Met 18 punten op haar naam.
Laten we ons allemaal flink uitsloven en muizen sturen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
hahaaaaaaa, HOE is het me de muizenissen in huize Magtelt, int bijzonder met de voetjes van T. ???
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23726 |
Hij gaat steeds meer zelf doen, ik heb de kamer zo wijd ingericht, dat de rolstoel overal makkelijk kan komen. Dus ik kan een paar uurtjes weg, zonder dat hij op een droogje zit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Uh?? Het was toch juist de bedoeling dat hij droog zou zitten :) |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Gelukkig ken ik Geertje al een hele poos en is ze niet zo zoals jullie beschrijven :P Ze is gewoon een druk mens die heel veel goeds doet voor prachtige doelen :)
Zal Geertje vragen voor meer info en alles :D |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ja Prideke, zo zal het wel met meer mensen gaan. We zijn vaak snel klaar met ons oordeel. Maar het is ook heel irritant als er iets gevraagd wordt dat heel simpel lijkt en er dan niet ook meer gereageerd wordt. En meestal is het dan de verkeerde die de kritiek krijgt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste maanden ook weinig meer hier ben. Ben heel druk en de weinige vrije tijd die ik heb, besteed ik aan haken, zelf iets proberen te ontwerpen en zit ik op Facebook. Maar het blijft toch kriebelen om zo en dan even hier langs te komen.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |