Mystery blanket 2014 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 November 2014 om 13:36 |
Wie doet hier aan mee??????
http://breiclub.nl/mysteryblanket2014-breistartpaginanl/ Het lijkt me wel heel erg leuk, maar ben een beetje huiverig. Ik heb een mail met een vraag gestuurd over de kleur. Maar ik krijg geen antwoord. Dadelijk maak ik het geld over en is het allemaal fake..... |
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb even op de site gekeken van breiclub.nl. Het lijkt in elk geval geen eendagsvlieg te zijn. Maar wanneer ik geen contactgegevens zoals naam en adres kan zien, dan zou ik zelf nooit geld overmaken. Zeker niet wanneer het om zo'n groot bedrag gaat.
Ik doe sowieso niet mee. Ik weet graag van te voren waar ik aan toe ben wanneer ik iets ga maken. Maar misschien zijn er genoeg andere hobbydozen die dit wel leuk vinden. Mocht je besluiten het te gaan doen, dan ben ik natuurlijk wel benieuwd naar de vorderingen. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
Ik heb juist efkes gekeken en ik denk niet dat het fake is, maar ik vind 130 euro wel heel veel geld. Oke je krijgt er de 30 bollekes wol voor en het patroon en dan is het maar te hopen dat die wol niet krimpt bij het wassen (want een gebreide deken moet toch ook wel eens gewassen worden)
Nu zijn er nog 334 plaatsen vrij (waarschijnlijk omdat er maar zoveel wol beschikbaar is) Als het overmorgen nog hetzelfde aantal is dan zou ik het ook al niet meer betrouwen |
|
|
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Als je een deken wilt breien kan je toch gewoon een leuk patroon zoeken en beginnen? Ik snap gewoon het concept niet denk ik.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Ik ben momenteel bezig met de mystery KAL van Kaffe Fassett.Gratis patronen op de Rowan site.www.knitrowan.com
Er wordt wol geadviseerd maar je kan ook zelf voor andere wol kiezen. |
|
![]() |
|
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Heb nog steeds niks gehoord, dus doe het denk ik niet. Het spannende van de mysterie vind ik leuk.
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ik heb er al een aantal keren naar gekeken, het lijkt me erg leuk, maar het is mij te duur. Oke, je kun het in vier keer betalen maar het totaal bedrag blijft hoog. Aan de andere kant, de Engelse waren nog veel duurder, deze bijvoorbeeld (erg mooi maar ook erg duur nl 285pond): http://www.ravelry.com/patterns/library/mystery-blanket-2014
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |