Uitproberen patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1548 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Augustus 2014 om 23:40 |
Hoi allemaal,
Voor het haken voor goede doelen (prematuur kindjes, kinderen in ontwikkelingslanden ed.) was ik op zoek naar een makkelijk patroon voor een beetje stoer babymutsje voor jongens. Ik kwam tot de conclusie dat er niet onwijs veel te vinden is (veel voor meisjes), en de dingen die er zijn, zijn vooral te koop. Dus, ik ben beetje zelf begonnen met eigen patronen te maken en kwam hierop uit. Doordat ik zelf veel gebruik maak van gratis patronen (het hierdoor ook heb geleerd) heb ik hem ook gratis op ravelry gezet. Ik ben alleen benieuwd of het patroon duidelijk is (zo vaak ik hem heb gemaakt is het voor mij niet meer te zien als er dingen niet duidelijk zijn). Vraag aan jullie; is er iemand die het leuk vindt om dit patroon uit te proberen en eventuele foutjes of onduidelijkheden door te geven? Ben benieuwd naar feedback (of ik door moet gaan met het maken van patronen haha) Hij staat er in het Nederlands en Engels Alvast bedankt voor de moeite! Groetjes Lelie
|
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuk! Als ik eraan toekom (gezien de weinige vrije tijd), dan ga ik 'm zeker proberen. 't Is een leuk, stoer mutsje!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
heb hem En in nederlands En in het engels gedownload.
kan je er rustig een afhalen ik heb ze toch alletwee. ![]() zal er een van de dagen eens aan beginnen se. |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1548 |
Heel erg bedankt!!
![]() |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Ik zal hem binnenkort ook eens proberen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |