Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mutsje voor newborn shoot

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pety View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pety Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mutsje voor newborn shoot
    Posted: 09 Augustus 2014 om 19:55
Hallo allemaal, ik kreeg de vraag van mijn schoonzus om een mutsje te maken voor haar nieuwe baby. Ze willen een newborn shoot maken. Ik heb al heel veel leuke mustjes gezien, maar nergens heb je er een patroon bij. Hebben jullie misschien een partoon of waar ik het kan vinden?

Gr Pety
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 21:38
hier is eens een topic geweest over babymutsjes maar ik weet niet of het over gebeide of gehaakte gaat
als je op zoeken klikt kan je babymuts intikken en dan krijg je al de items te zien over babymutsen en dan is het lezen geblazen en zoeken naar de linken.
en anders kan je in het topic links eens rondkijken, misschien staan er daar ook tussen
Back to Top
pety View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pety Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 22:49
Dank je wel, ik ga gelijk even zoeken. 
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 18:24
Heb je inmiddels al wat gevonden?
Anders is deze misschien wel leuk:
Groetjes, Jannie
Back to Top
pety View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pety Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 22:52
ik Heb heel veel gevonden, maar geen beschrijving erbij helaas. Ik heb op de site van Ravelry hele leuke gevonden.

http://www.ravelry.com/bundles/2040

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 23:02
http://www.repeatcrafterme.com/p/crocheting.html
http://www.ravelry.com/patterns/library/long-tailed-baby-elf-hat

(dit zijn linken die koffiebuikje en cully hebben gegeven bij het topic baby(slaap)mutsje)
Back to Top
pety View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pety Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2014 om 11:09
Dank je wel Bep Thumbs Up
Ik ga het is op mijn gemak bekijken en dan begin ik er in het weeknd mee
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.395 seconden.
Lang Yarns