Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe kan je foto's posten?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe kan je foto's posten?
    Posted: 15 Augustus 2014 om 20:02
ja dat vind ik ook een goede vraag ik kwam deze vraag tegen van een nieuw lid kan iemand dit om
schrijven  hoe kan je een foto posten
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 20:12
even de zoeken functie gebruiken, dit is al meerdere keren goed en duidelijk uitgelegd :)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 20:24
Ik plaats foto's via Photobucket. Je moet er wel een account aanmaken. Is gratis.
Daarna je foto downloaden. Je klikt daarna je foto aan, dan staat hij vergroot op de pagina en klikt in de rechterkolom op IMG. Daar komt dan copie te staan. Daarna kun je gewoon je foto in je topic plakken.
Let wel op het volgende. Als je je foto verplaatst naar bv een album in je bibliotheek is de foto verdwenen bij de hobbydoos. Wil je dus mappen maken is het het handigst als je daar meteen mee begint.
Je kunt ook nog ergens aangeven hoe groot je de foto wil hebben. Maar ik kan het absoluut niet meer vinden hoe het moet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 20:30
http://tinypic.com/index.php

ik weet niet of dat die index.php erbij moet, maar in ieder geval via tinypic. daar bladeren aanklikken en dan kan je de foto die ergens op je pc staat zoeken en aanklikken, dan uploaden denk ik en dan het bijpassende url voor forums kopieren en in het bericht plakken
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 20:31
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 20:38

dank jullie wel Lidwina en bep  ik ga ze alle bij uit proberen en dan deze topic naar de nieuwe lid vermelden ook die had deze vraag
bedankt  alle bij

groetjes Irma
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 21:21
Ik heb het topic in Tips & trucs opgehesen. Het zou wel handig zijn om dit geregeld te doen, want deze vraag komt heel vaak terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 21:33
graag gedaan hoor.... beetje op weg helpen hoe dit forum werkt lijkt mij handiger dan dat steeds opnieuw mensen dit weer helemaal uitleggen. 
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 21:33
magtelt dankje wel

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns