Kindersjaal |
Reageer ![]() |
Autheur | |
rejolf ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Augustus 2014 Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Augustus 2014 om 17:35 |
Wat zijn ongeveer de afmetingen voor een kindersjaal (ongeveer 1jaar oud.)
Het is om kado te doen dus kan ik tussenin niet vlug even passen...
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk dat je als je een 10 cm breedte hebt dat het ruim voldoende is, die mannekes hebben nog geen nek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
En anderhalve meter is al ruim voldoende, denk ik.
Nee, wacht, ik heb net een babyblad liggen en die geven 11 x 84 cm, er staat geen leeftijd bij, dus een ietsje langer is al goed. Zou het handig zijn om er een ronde sjaal van te maken, die niet in spaken van fiets of buggy kan komen? Of is dat juist gevaarlijk? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
rejolf ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Augustus 2014 Status: Offline Points: 18 |
Ondertussen heb ik twee modellekes proberen te breien.
Morgen stuur ik ze per post naar de ouders als verrassing, ben benieuwd ![]() En het leek mij; beter te groot dan te klein :) groetjes ![]() ![]() |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Erg leuk zijn ze !Denk dat je iemand heel blij ga maken .
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
die groen met grijs heeft mijn voorkeur
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
ik maakte altijd een opening aan een kant zodat je de sjaal daar doorheen kon halen.verlies ze m niet
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Of ze rond maken, dan kunnen ze ook niet tussen de spaken komen. Maar de wandelwagens van nu zijn niet meer van die Rolls Royces als waar ik vroeger achter liep.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Ik heb een col gemaakt voor mijn kleindochter lekker warm (net als mama)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Erg leuk. Maar je moet ze echt niet te groot maken, want die nekjes zijn maar klein. Ze groeien er wel in, maar kleine kinderen vinden een sjaal vaak helemaal niet prettig. Ik heb die voor mijn kleinzoon verleden jaar moeten uithalen, hij wilde hem met geen geweld aan. Let ook goed op het garen dat je gebruikt, ze vinden heel snel dat iets kriebelt. De muts van oma kriebelt en wordt dus niet gedragen. Gelukkig had mamma het garen zelf uitgezocht!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |