waar vind ik het patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Juli 2014 om 15:37 |
ik zie op deze site een heleboel leuke breipatronen voor kindertruien en vesten
hoe weet ik nou in welk boekje dat staat, wat er nog meer in dat boekje staat en hoe/waar ik het kan kopen?
en ik vraag wederom; heeft iemand een patroon van een kindertrui/vest voor mij?
ik brei truien voor de kinderen van de voedselbank maar heb bijna geen patronen
pleaeaeaeaeasssssseeeeee??????????????
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je hoeft maar één keer een Sandra Kindersteken te kopen en daar kun je jaren mee vooruit. Steeds een andere steek of een andere kleur en het wordt weer een andere trui of ander vest. Gewoon bij Bruna, Primera of zelfs bij de supermarkt. Voor meisjes en jongens van peuter tot tiener.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Google eens op drops garnstudio.
|
|
![]() |
|
rijodesign ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Juni 2014 Status: Offline Points: 137 |
Kijk maar eens hier. Misschien kun je er wat mee.
http://www.jessica-tromp.nl/kinderbasisbreipatronenkinderkledingmode.htm |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
[QUOTE=rijodesign] Kijk maar eens hier. Misschien kun je er wat mee.
http://www.jessica-tromp.nl/kinderbasisbreipatronenkinderkledingmode.htm als je hier niets vind vindt je het nergens alle maten en modellen staan er bij |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
bovenaan klik op patronen en je hebt er drie
dan meld je aan bij ravelry.com en je vind er nog meer okee wel in het engels maar met een vertaling van de breitermen lukt het prima en ook daar zijn ze niet allemaal gratis maar toch een heleboel |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Volgend mij was het de bedoeling dat ze juist niet op internet hoefde te zoeken, omdat ze die tijd dan aan breien kon besteden. Dan zit je met een zomer- en een winternummer van een blad op rozen. Vesten, truien, poncho's, alles staat er in. Je kunt de gebruikte steken ook weer op andere truien etc uit het blad toepassen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
wow, wat n respons, hartelijk bedankt
![]() ik had gekeken bij de bieb, bij verschillende supermarkten en bij primera......niks voor kinderen
ik heb gekeken op breien met plezier, daarvan gebruikte ik nu het stadaardpatroon. ik had gekeken bij jessica tromp, daar zag ik wel veel patronen maar niet de plaatjes; verkeerd gekeken??
had gezocht op mp, daar wordt genoeg aangeboden maar men zet er niet bij van welk jaartal dat boekje is en ik wil die kinderen natuurlijk geen oudbollig spul geven
vanmiddag n hoop patronen gevonden op garnstudio, daar kan ik wel wat mee
maar tips, of nog liever patronen, blijven welkom
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
http://www.knittinghelp.com/free-patterns/categories/childrens-clothes
even googlen en bij pinterest kun je ook zoeken eventueel in het engels vind je wel meer |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
http://www.yarnspirations.com/pattern/knitting/kids-top-down-striped-sweater
nog een gevonden staat vast wel meer bij de patronen |
|
![]() |
|
Je kunt tijdschriften ook online kopen of op Marktplaats kijken. Sandra kids of Filati kids, de laatste is duurder maar heeft wel net iets leukere modellen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mode herhaalt zich, met de brede schouders uit de 80-er jaren kun je niets, alhoewel ze daar kinderen meestal niet mee opzadelden.
Met oudere bladeren, maar modern garen of moderne kleuren lopen kinderen er echt niet voor gek bij - ook al is het basis patroon wat ouder.
Ik zou op MP naar Filati kids zoeken, dat zijn hele mooie bladen.
|
|
![]() |
|
oke dames, hartelijk bedankt voor de tips.
ik heb inmiddels ook wat patronen gevonden en gekregen
![]() als iemand in de omgeving van den haag een kindertrui wil breien, hoor ik het graag via een persoonlijk bericht
met hartelijke groet, carolina
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |