kleurverschil(?) in 'silva' van wibra? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Juli 2014 om 20:54 |
bij wibra kocht ik n aantal bollen 'silva' bruin/grijs gemeleerd
heb ik er gisteren een trui mee opgezet en vandaag voor de zekerheid nog drie bollen erbij genomen. Zag bij de kassa dat de ene bol er anders uitzag dan de ander. het leek n kleurverschil maar het zat m volgens mij in de pluizigheid van de wol.
vanmiddag me rot gebreid en met n nieuwe bol begonnen (van die ik het eerst kocht) maar nu zie je precies waar ik met de tweede bol begon. de tweede bol is minder pluizig, minder zacht en lijkt daardoor(?) een andere kleur.
ik durf er niet mee verder te breien.
de bollen zijn wel allemaal met hetzelfde kleurnummer.
nog iemand ervaring mee??
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien 1-2 nld van de ene bol en dan 1-2 nld met de andere bol. En dan misschien in de mouwen verwerken?!?
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
vanmorgen teruggegaan naar wibra, met breiwerk en alle bollen
de verkoopster zag het ook meteen en ik kreeg mn geld terug voor de bollen en de verzekering dat ze het met haar baas over die twee gebreide bollen zou hebben.
zonder dat ik er ook maar een woord over hoefde te hebben
prima service dus en maar een ander soort garen meegenomen waar ik straks mee ga opzetten
![]() gelukkig is ook een glimlach besmettelijk
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Fijn hè.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |