Hebben jullie dit nu ook... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 April 2014 om 21:04 |
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb dat ook. Je kunt het later natmaken en opspannen, maar als je iets in elkaar gaat zetten, is het krullen meestal over. Bij mij trok het in het begin ook helemaal scheef.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Ik ken het idd ook.
Nog niet zo vaak tunisch gehaakt dat niet. Had tijd geleden een naald gekocht en eens een paar lapjes geprobeerd. Maar ook bij mij krulde het op. erg leuk ook om te doen. Maar ben eigenlijk nog geen patronen tegen gekomen wat betreft tunisch haken om eens ermee verder te gaan. :) |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
Wanneer je me in een PM je mailadres geeft, kan ik je heel wat bestanden mailen die ik ooit van Magtelt heb gehad.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Er zijn inderdaad niet zoveel patronen in tunisch haakwerk. Maar manlief wilde een stoer hoesje voor zijn telefoon. Heb daarom een recht (nou ja, gekruld) lapje gehaakt en deze aan twee zijden dichtgemaakt.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Er zijn geen patronen van truien of andere kledingstukken, maar alles wat je gewoon haakt, kan ook tunisch. Ik heb aardig wat steken weten op te diepen uit mijn eigen archief. Ik ben helemaal dol op een driekleurige. En ik heb vorige herfst een breipatroon voor een poncho/cape omgezet in tunisch patroon.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Er staat wel in een oude Ariadne een patroon van een peutervestje gemaakt met de tunische haaksteek.
|
|
![]() |
|
Ja, hier en daar duiken wat patronen op, hier op de hobbydoos stond een babypakje.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |