Cavalier king charles spaniel (hondje) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Else92 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2013 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Mei 2014 om 17:47 |
Hoi Allemaal,
Op het moment ben ik bezig met het vertalen van een patroon. Hoe geweldig mijn engels ook is, hier kom ik echt niet uit.. Iemand van jullie die begrijpt wat hier de bedoeling is? Aantal puntjes die ik niet begrijp:
Hoe kan ik zien of het een Engels of Amerikaans patroon is? Alvast heel erg bedankt!! |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aan het eind van toer 9 twee of drie extra steken maken, bovenkant van het pootje dubbel vouwen en met vasten sluiten
Vaste in volg.steek, 2steken samenhaken----------- Dit drie keer Waarom er twee keer. in staat weet ik niet, is dat een tikfout? Rest 19 steken. Even google gebruiken voor vertaallijsten haken Engels-nederlands En Amerikaans- nederlands. Succes |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Of de vertaalschema's op charami.com
|
|
![]() |
|
Else92 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2013 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 36 |
Heel erg bedankt voor je hulp!
Dus bij het 2e puntje moet ik gewoon minderen en verder gewoon 19 steken gewoon haken? Ik twijfelde over het feit of ik moest blijven minderen of dat ik gewoon verder moest gaan.. De rest van het patroon heb ik inderdaad vertaald aan de hand van vertaallijsten, ik ben er vanuit gegaan dat het patroon Amerikaans is. Het lijkt me namelijk sterk dat een amigurumi volledig wordt gehaakt met halve vaste.. dit is namelijk nooit het geval haha Nogmaals bedankt! :)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |