Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

foto plaatsen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: foto plaatsen
    Posted: 10 Mei 2014 om 15:47
ik heb het vorige bericht bekeken
ben naar zo n link gegaan om foto te downloaden, dat lukt me nog wel ,maar dan??????
kom er niet uit . ben een muts met de pc
quality=
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 15:50
Nou, ik wist niet eens welke link er bedoeld werd, dus ik ben een dubbelmuts. Maar ja, ik ga niet weer beginnen tegen een newby, ze zal er wel uitkomen hoe ze duidelijker kan zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 15:59
ha ha magtelt ben geen newby ,maar lang niet online geweest en dan veranderd er weer vanalles
moet je weer opnieuw alles leren en dat valt voor een oma niet meeWink
quality=
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 16:03
Oh, ik dacht dat je bedoelde wat hieronder staat over een baby born patroon. Als je poppenjurk baby born googelt krijg je wel foto's, ik dacht dat je die wilde plaatsen. Je krijgt trouwens ook patronen, maar ik weet niet of die gratis zijn. Ik snap niet hoe iemand op de hobbydoos terechtkomt voor een BB patroon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 16:54
Als je foto op zo een site staat, dan staan er verschillende linkjes bij of een pictogram met een ketting en dan staan ze daar.
Als je dan op de doos een foto wilt plaatsen gebruik je het pictogram van dat boompje, als je die niet ziet klik dan op het pictogram
met die pijl (linksonder naar rechtsboven), dan krijg je een ander menutje en daar staat het boompje dan wel.
Die klik je aan en daar plak je de url die bij je foto hoort, je kunt hem ook previewen - dan zie je of het adres(link) werkt.
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 20:19
het is gelukt dames
quality=
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns