patroon klopt niet |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Antonette ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 April 2014 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Mei 2014 om 17:41 |
Wie wil mij helpen? Ik heb al twee maal een berichtje geplaatst, maar blijkbaar niet goed. Wat nu?
|
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er is wel gereageerd op je vorige post, hoor, en ook iets gevraagd. Heb je de reacties niet gelezen?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het kwam er op neer, dat de mensen, die reageerden, het ook niet begrepen. Wij zijn niet alwetend op handwerkgebied, maar we doen ons best.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Als je binnen het forum de optie "stuur me een mail als ik reacties krijg" aan hebt staan krijg je mailtjes als je reacties krijgt.
Als dit uitstaat moet je zelf even kijken of er iemand gereageerd heeft. Het patroon leverde mij vragen op en die heb ik aan jou gesteld.
Als je geen antwoord geeft verzandt jouw onderwerp en blijf je steken. Je moet het min of meer als een echt gesprek zien.
Jij vraagt iets, wij zeggen iets terug, jij reageert weer en zo gaan we steeds verder met de hoop dat we eruit komen.
De grote vraag nu is alleen - lees je dit ?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |