Size crochet hook |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jana09 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 December 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Maart 2014 om 20:00 |
Ik heb een geweldige site gevonden met haakpatronen voor barbie's
Nu staat er met size 7 crochet hook. Zou dat nu echt betekenen dat je met haaknaald 7 moet haken. Er staan ook wel patronen waar je naald 4 moet gebruiken. Alvast bedankt. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nee, vast niet met nld. 7, misschien zijn er sites waar nummers van haaknaalden vergeleken worden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ghiano ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 94 |
Welk garen heb je ervoor nodig? Misschien dat je als je het garen hebt uitgezocht op het label van het garen kunt kijken en dan ook die maat haaknaald gebruiken. 7 lijkt me erg groot voor iets voor een barbie te maken
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Een 7 engels of amerikaans = 4,5 bij ons
7 mm bij ons is 2 engels . |
|
![]() |
|
Jana09 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 December 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 21 |
Alvast bedankt allemaal.
Er staat bij Hook size 7 ............size 10 crochet cotton Ik dacht ook al om de helft te nemen want bij sommige staat hook 4 Ik zal wel eens wat proberen. Bij mij kloppen die patronen toch nooit erg kwestie van maat. |
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Wat Mutti zegt. Hier http://www.yarnfwd.com/main/crochetconv.html kun je een overzicht vinden van de maten in de US/UK en in mm.
|
|
![]() |
|
Super bedankt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |