Hoe een patroon vergroten? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Crea-Linda ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Februari 2011 om 21:43 |
Is een patroon zelf te vergroten en uit te printen? Ik heb een patroon toegestuurd gekregen (per mail), maar nu moet t patroon op 125% vergroot worden. Maar het lukt alleen om op A4 (100% is dat meen ik) formaat te printen en dat wordt gewoon te klein vermoedt ik. Als t wel kan, hoe krijgen jullie t dan voor elkaar? Zo nee, Zou dat kunnen bij een bieb? Want ik heb gegoogled maar kan helaas geen kopycenter vinden in de buurt. Waar laten jullie t anders vergroten? Dan kan ik morgen stof halen en dan samen met m'n moeder aan de slag Lieve groetjes Linda |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gewoon uitprinten en dan naar de supermarkt of postkantoor, staat vaak een kopieermachine en het patroon vergroten tot 125%, wordt dan wel een a3-je
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik doe het altijd bij ons bij de super de boer.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |