Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe een patroon vergroten?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Linda View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Linda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe een patroon vergroten?
    Posted: 27 Februari 2011 om 21:43

Is een patroon zelf te vergroten en uit te printen? Ik heb een patroon toegestuurd gekregen (per mail), maar nu moet t patroon op 125% vergroot worden. Maar het lukt alleen om op A4 (100% is dat meen ik) formaat te printen en dat wordt gewoon te klein vermoedt ik.

Als t wel kan, hoe krijgen jullie t dan voor elkaar?

Zo nee, Zou dat kunnen bij een bieb? Want ik heb gegoogled maar kan helaas geen kopycenter vinden in de buurt. Waar laten jullie t anders vergroten?

Dan kan ik morgen stof halen en dan samen met m'n moeder aan de slag  Heb er al echt heel erg veel zin in om eraan te kunnen beginnen

Lieve groetjes Linda

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 23:36
gewoon uitprinten en dan naar de supermarkt of postkantoor, staat vaak een kopieermachine en het patroon vergroten tot 125%, wordt dan wel een a3-je
lydia wijsbroek
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 08:00
ik doe het altijd bij ons bij de super de boer.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns