logo mazen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marjola ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Maart 2011 om 23:19 |
Beste allemaal Mijn dochter kwam met de vraag of ik voor haar school een kikatruitje wil breien met het logo van de school erop. Ik ben begonnen met het truitje. ik brei het op naalden 2-2,5 omdat ik dan extra veel steken (90) heb voor het logo. Maar nu komt het probleem hoe maak ik een maaspatroon van een logo? Ik hoop dat iemand raad weet. Het zou zo leuk zijn voor de kinderen van de school want zij zijn zelf aangekomen met het idee om wat te gaan doen voor Kika. breigroeten van Els
|
|
Els
|
|
![]() |
|
Zonnetje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Misschien kun je hier iets mee?
|
|
![]() |
|
Marjola ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
Dank jullie wel. Ik ben het logo gaan borduren. Met het mazen werd het niks. Nu borduur ik het logo op een stukje stof en naai het er later op. Groetjes Els |
|
Els
|
|
![]() |
|
Cornel45 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 35 |
Niks opborduren of opmazen, maar geheel inbreien volgens de intarsia en fair isle techniek dat is pas de uitdaging en ziet er ook nog eens mooier en natuurgetrouwer uit. Ja toch! Dat is tenminste mijn werkwijze bij het breien van logo's en patronen.
|
|
![]() |
|
Normaal gesproken doe ik dat ook. Maar bij zo'n klein truitje en ingewikkeld logo vond ik dat wel erg moeilijk. Zeker omdat ik het logo zelf moest ontwerpen. Groetjes Els |
|
Els
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |