kroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
wol van grobbebol ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2013 Locatie: soest/nederland Status: Offline Points: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Maart 2013 om 15:52 |
wie kan mij helpen aan het patroon van deze kroon.
wil hem voor mijn man haken die op de naschoolse kinderopvang werkt, zodat hij hem daar kan gebruiken met jarige kindjes
![]() is het geen plaatje, zo schattig
|
|
wie koopt de wol bij grobbebol op de markten;dinsdag leusden/donderdag soest/
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
waar heb je die foto dan gevonden? Staat daar geen meer info bij?
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Alsjeblieft
Hij is wel gigantisch stoer!!
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
stoer en kooppatroon,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
wol van grobbebol ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2013 Locatie: soest/nederland Status: Offline Points: 35 |
dank jullie ga kijken hoe ik hem bestellen kan
|
|
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
jep, inderdaad een kooppatroon en (al zeg ik het zelf) stevig aan de prijs. Maar echt een geweldig patroon!
|
|
![]() |
|
Wol van Grobbebol: petje (of kroontje) af voor je man! Naschoolse opvang is, zeker op dit moment, niet de makkelijkste sector voor een man om in te werken!
|
|
![]() |
|
ja ik ben ook zeer trots op hem. hij heeft namelijk 3 jaar geleden ontslag gekregen bij de bouw en was toen 49 jaar en 30 jaar bouwvakker. na 2 weken thuis zitten is hij gaan kijken wat hij wilde en kwam hierop, hij moest eerst weer naar school en heeft de 3jarige opleiding in 1 jaar gedaan en is nu werkzaam in de opvang. hij heeft het heel moeilijk gehad dat schooljaar want toen was er net dat gezeur van dat zooitje daar in amsterdam, maar hij heeft er goed doorheen geprikt. dus als ik hem nu kan helpen met dit soort projectjes,dan zijn we beide erg gelukkig.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
sooow, das nogal een geschiedenis... Des te meer respect!! Hopelijk krijg je het kroontje in je bezit en zien we snel een mooie foto van een, door jou gemaakte, kroon.
*even iets van totaaaaal andere aard: ik zie dat je wol verkoopt. Doe je dat via een site? Want dan is het misschien slim om in je onderschrift je link te zetten. Ik denk dat dat meer bezoekers trekt.*
|
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Zo respect voor je man.
En die kroon is waanzinnig.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
nee ik heb geen webwinkel. ik sta op de markt
maandagochtend; ede
dinsdagochtend ;leusden
donderdagochtend;soest
vrijdagmiddag;nijkerk
zaterdag hele dag; zeist.
mischien zie ik je wel eens op een van de markten
|
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Jammer, je bent te ver weg. Zuid Limburg.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Als je googeld op "crochet crown" kom je ook een aantal leuke en gratis modellen tegen.
Kijk ook eens hier
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik heb je wat gemaild.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Helaas zijn dat niet de markten in de buurt. Ook niet het einde van de wereld vanaf Almere maar denk dat ik meer kosten kwijt ben aan benzine
![]() Werken op de markt lijkt me zwaar maar rete gezellig |
|
![]() |
|
hilda zuidema ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Hij is schitterend en wat een leuk idee
|
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
hele stoere kroon.
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Goh had ik geweten dat je vandaag op de markt was in Ede dan was ik zeker even komen kijken bij je :) Denk dat je nog de enige kraam bent met brei/haak garen? Als het volgende week net zulk lekker weer is kom ik zeker even buurten en kijken :)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |