Patroon voor oornetje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mieke147 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 03 September 2012 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Maart 2013 om 13:47 |
Hallo,
Ik ben op zoek naar een patroon voor het breien of haken van een oornetje voor paarden. Kan iemand mij soms helpen. grts Mieke
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Mieke.
Welkom bij dit gezellige forum.
Als tip wil ik meegeven, lees het topic ''voorstellen'' even door. Hier vind je wat tips. Want... Hoe willen we je een patroon sturen als we geen mail adres weten? Zet nooit je mail opelijk op het forum (daarvan krijgen we spam) maar pas je profiel aan (bij de MSN vlinder je mail invoegen. Dan kunnen alleen leden van het forum je mail zien)| En... probeer zelf ook te zoeken op internet. Want dit patroon is al meerdere keren via hobbydoos langs gekomen. Ja, een vragend mens is te helpen, maar een beetje zelfredzaamheid kunnen we erg waarderen ![]() |
|
![]() |
|
Mieke147 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 03 September 2012 Status: Offline Points: 3 |
he,
Heb op internet al de hele voormiddag gezocht, maar heb niet echt iets gevonden. Sommige patronen waren reeds verwijdert van internet zelfs. grts
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |