rosie de koe |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lobbes ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Februari 2011 om 15:08 |
Hallo wie kan mij helpen bij de snuit van Rosie de koe. heb de rest van de koe al helmaal af maar kom niet uit de snuit snap het echt niet groetjes Ans |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik las net je pm tje maar zal het hier even plaatsten zodat iemand het kan controleren. Als je uitgaat van die 4 losse wat er bij geschreven is dan haak je dus die 4 losse(ik zou 5 losse haken, die 5de is voor het keren). dan 1 vaste in de 2de losse vanaf de haak. nog 2 vaste, 3 vaste in de laatste lus. nu ga je verder aan de andere kant van de rij werken. dus je keert het werk niet maar je gaat aan de andere kant van de losse werken. dan in de volgende 2 lussen 1 vaste, en in de laatste lus nog 2 vaste(je was al begonnen in de eerste lus met 1 vaste, dus daar komen er nu ook 3 in) dan heb je in totaal 10 vasten in het rond. vanaf hier ga je verder haken in het rond met toer 2. ik hoop dat je er zo wel uit gaat komen anders even laten weten waar het probleem zit. |
|
![]() |
|
![]() |
|
lobbes ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9 |
Volgens mij heb ik nu de 1e toer goed 10 vasten maar snap de 2e en volgende toer niet goed omdat dit zo ingewikkeld staat beschreven. Ik snap wel dat ik iedere keer wat minder steken moet hebben omdat de snuut anders te groot wordt maar hoe het beschreven staat met meerderen en zo snap ik echt niet sorry |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Het is de bedoeling dat je niet keert, maar aan de "onderkant" verder gaat. Zo wordt het, zoals ik het bekijk, een ovaaltje. Niet goed, geen geld terug
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |