teensokken beschrijving |
Reageer ![]() |
Autheur | |
willywol ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Februari 2011 om 12:28 |
Beste mensen, Ik ben dringend op zoek naar de beschrijving van teensokken. Heb gegoogeld en kwam verschillende keren op hobbydoos terecht. ze spreken er over een bepaald boekje speciale sokken. Helaas is het niet meer verkrijgbaar. Mocht iemand het hebben en het willen doorverkopen ik ben kandidaad. Hop)elijk is er iemand die me aan de beschrijving kan helpen. Hartelijke groetjes Inge |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb wel een engels patroon gevonden bij ravelry. wil je dat hebben? |
|
![]() |
|
willywol ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel graag ik kan misschien met de eerder gekregen vertalingen proberen, werken hartelijk dank |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |