Gekleurde haaknaalden? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Gamble82 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Februari 2011 om 20:42 |
Mijn mams is bijna jarig en ze zou heel graag gekleurde aluminium haaknaalden hebben. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen krijgen, het liefst een set in 1 keer. Ebay heb ik al gekeken, maar heb geen paypal of creditcard en wil dit liever ook niet aanschaffen. Een mooie opbergrol ga ik morgen aan beginnen, eerst nieuwe wolletjes halen...
Liefs |
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb van die sets laatst gezien op internet, maar ik weet niet meer waar. Als ik ze vind meld ik het. |
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Paypal schaf je niet aan. Het is een makkelijke manier van betalen zonder risico voor jou als betaler. Ik was er ook eerst huiverig voor maar het is echt ideaal voor bestellen via internet.
Over de haaknaalden... Geen idee waar je dit zo aanschaft maar er is vast wel iemand van het forum die je kan helpen toch ![]() |
|
![]() |
|
Gamble82 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 186 |
Ik ga morgen toch eens kijken voor paypal dan.
Heb op een site wel iemand gevonden die er aan kan komen, hopelijk krijgt deze persoon ze deze week weer binnen en heb ik mijn setje voor 15 euro, zit nu te twijfelen of ik er toch zelf ook niet een setje bij haal ![]() Weet niet of ik de link mag plaatsen voor de liefhebber? |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Je mag mij zeker even een PM zenden
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Pm is naar je toe Prideke ;)
|
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Op marktplaats staat regelmatig een advertentie van de naalden. Ik heb ze ook via mp en ze haken prima, oh ze staan er nu ook op hier de link. http://link.marktplaats.nl/420012560
Succes. Groeten Mayolijn |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Oeh meteen even gemaild, dankje Mayolijn, hoop dat ik nu alles voor het weekend binnen heb, zodat alles mooi op tijd af is
![]() |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik kijk altijd eerst op marktplaats of op het internet binnen nederland en dan ga ik op Ebay zoeken. Meestal is het daar 1/3 van de prijs wat ze hier vragen. Niet zo gek, omdat die sets van 12 aluminium gekleurde haaknaalden daar ook vandaan komen Ik koop altijd veel via Ebay, scheelt een hoop geld. Het laatste wat ik besteld heb is: -Set 18 bamboe rondbreinaalden van 100cm -Set van 12 gekleurde aluminium haaknaalden -Set van 4 ergonomische haaknaalden Ik heb ook geen creditcard. Ik heb mijn bankrekening aan PayPal gelinkt en dan kun je gewoon geld storten van je bank naar je PayPal. Met PayPal ben je beschermt als koper en als je je spullen niet krijgt (wat mij nog nooit gebeurd is) krijg je of je geld terug, of je bestelling opnieuw toegestuurd. Dus jullie hoeven echt niet huiverig te zijn voor PayPal Het was absoluut niet duur! |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
J I P S, ik zou zeggen: spring er in en open je tokootje!!!!! en allemaal de GrieperigeGroeten vanachter mn bedlaptopke, heb gisteren ff de medicijnman bezocht want 9dgn in bed en nóg geen verbetering, grrr......longen gelukkig schoon maar de bij-andere holtes w.s. ontstoken dus aan de antibio..tlijkt iets beter te worden, mag ook wel na 10 dagen bed''rust''...met dank aan het HDF dat me helpt deze tijd door te komen, kheb van alle topics genoten en nóg steeds!! |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
O meid wat erg! Ik hoop dat je nu snel opknapt hoor.....
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Beterschap Marlene.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Dutchy heel erg veel beterschap meis!!!
Jips, dutchy heeft wel een punt, zou een leuke handel kunnen zijn. Paypal kom ik niet uit.... straks hubby maar eens even vragen. Schijnt op onze rek een code te komen, maar die verschijnt niet :( Volgens mij doe ik gewoon weer eens iets goed fout... Hopelijk krijg ik snel antw. op mijn mail naar die advertentie op mp. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
He Marlene, wat vervelend nu. Ik hoop voor je dat de antibiotica snel aanslaan. In ieder geval van harte beterschap gewenst
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
He Marlene,
Wat vervelend zeg ![]() ![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Oeh, hebben ze de clover op ebay ook goedkoper? Want bij Hobbydoos zijn ze 3.90 euro.. En dat tikt best aan... Ga zo gelijk eens kijken...
|
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
ik kon ze daar niet echt goedkoper vinden. Denk dat die naalden een vaste prijs hebben. Maar ze haken wel super.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |