Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstmis

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 10:04
ja mee eens, en als je het berichtje van krissis leest kan iedereen lezen dat het helemaal niet verkeerd wordt bedoeld, en dan komt er een berichtje achter aan      de Toon maakt de muziek en hoppa daar heb je weer een irritatie, als iedereen is wat beter leest en niet gelijk er van uitgaat dat iemand iets verkeerd of kattig bedoeld en wat minder bijdehand probeert te doen heb je al dat gezemel niet, want o, o, o, wat zijn we toch bijdehand allemaal en wat begrijpen we elkaar toch goed, 3x lezen, nadenken, en dan kan je altijd nog vragen van: goh ben je nu boos of irriteer ik je, kijk en dan heb je al dit gedoe niet, want hier wordt je toch niet goed van 
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 10:21
Pfieuw wat een gedoe weer joh! Je zou haast je hulp niet meer aanbieden.
Ik vind het inderdaad voor mij handiger als mensen een patroon willen hebben om even de moeite te nemen om mij op mijn hotmail een mailtje te sturen. Ik zit niet altijd achter mijn computer maar vaak op de iPad en daar heb ik die patronen niet op dus als het in mij. Mail staat kan ik het niet vergeten. Daarnaast vind ik het niet zo handig om in allerlei profielen te moeten zoeken naar een email adres als dit er al in staat....... Als je iets wilt hebben dan is dat een hele kleine moeite toch????? Gewoon ff mijn profiel open, mailtje sturen met in het onderwerp wat je wil hoeft echt geen compleet verhaal te zijn maar ja je moet wel ff de moeite nemen en als je dan daarna nog een vraag hebt kun je die ook nog stellen dus tsja ik zie voordelen hoor!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 10:28
ach meiske je deed helemaal niks verkeerd, en trek het je niet aan, je deed juist heel aardig, maar zolang mensen niet goed kunnen lezen krijg je dit en zolang ze alles blijven zien als aanval hou je dit, dus gewoon zo lief blijven als je al ben er zullen altijd een hoop mensen zijn die dat heel erg waarderen Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns