Patroon vegroten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
kreakelly ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Januari 2011 om 19:31 |
Vanmorgen een patroontje aangevraagd en toen dit fantastische forum ontdekt.Wat een inspiratiebron is het.... Voordat ik aan de schatige hond van hobbydoos begin, maak ik eerst nog een schildpad, uit het boekje van Christel Krukkert, dieren vriendjes haken. Een heel lief schildpadje daaruit moet nodig gemaakt worden. Maarrrrrrr ik denk graag groot en zou de schildpad ook wel groter willen. Nu ben ik dus een beginner in het haken en vraag ik mij af : Als ik het hele patroon nu x2 doe of x3 dan wordt ie groter, Kan dit zomaar of zeggen de profs.... Niet doen!!!!!!!!!!!!!
Een hartelijke groet, van Kelly |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eerlijk gezegd heb ik dat nooit geprobeerd. Ik houd me altijd aan het patroon. Wat je denk ik het beste kunt doen is het met garen haken dat veel dikker is dan ze aangeeft, en dus ook met een dikkere haaknaald. Ik heb dit schildpadje gemaakt met haaknaald 3,5 en het is 20 cm hoog geworden
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
als je geen mooi dik garen vindt, dan met dubbelle draad en dikkere haaknaald
|
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Of misschien met Zpagetti of hoe je het ook maar schrijft.
Ze heeft het zelf ook een keer met een schaapje gedaan. heel erg leuk. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
zomaar vergroten gaa moeilijk omdat je toch klein moet
beginnen en dan fouten maken is heel snel gebeurt. ik zou het ook zo doen als ze hierboven zeggen. met dubbele of zelfs 3 draden en dan een grotere haaknaald. dan wordt hij ook gelijk een stuk groter. succes ermee. |
|
![]() |
|
![]() |
|
wiljulia ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
ik ben met de sjaal 049 aan het breien maar ik krijg het niet zo als op de foto. Wat doe ik verkeerd. Heeft iemand hem al gebreid?
|
|
bouleau1
|
|
![]() |
|
haakmiep ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Status: Offline Points: 143 |
Ook ik zou als ik jou was een grotere haaknaald gebruiken en dubbele (driedubbele) garen. Succes!!
|
|
![]() |
|
kreakelly ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
tja, ga maar eens proberen met dubbele draad. Allemaal bedankt voor het meedenken! Houd jullie op de hoogte van de vorderingen. Groetjes |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Hey Creaans, wat bedoel je met alles x 1.5, het aantal toeren en het aantal steken????? |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Ja dat bedoel ik |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |