Vestje haken voor mn meisje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Wille ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 24 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Januari 2011 om 20:34 |
Hallo dames! Vandaag ben ik begonnen met een vestje voor mijn meisje. Op zich zijn de steken niet zo moeilijk, maar ik moet iets aan elkaar vastmaken. Ik snap het niet helemaal wat nou aan wat vast moet. Het staat bij 'devide body'. Wie weet raad? |
|
Groetjes!
Wille |
|
![]() |
|
naatje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Wille,daar bedoelen ze mee dat je vanaf die toer
het werk gaat verdelen,je gaat namelijk de armsgaten maken . |
|
![]() |
|
![]() |
|
Wille ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 24 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Naatje, Dank voor je antwoord! Hoe ga ik het verdelen dan? Dat is het lastige. Ik moet een markeerpunt aan een markeerpunt vastmaken. Maar ik heb 4 markeerpunten... Wat gaat aan wat? Ik was net begonnen om de vorm van wat ik heb te omschrijven, maar heb het maar weer weggehaald, omdat het niet duidelijk werd. Ik ga zorgen voor een foto... |
|
Groetjes!
Wille |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |