geen patroonvraag,maar wel... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Januari 2011 om 02:20 |
Hoe raak ik door dit ganse forum heen???
![]() Ben nog niet zo lang lid,dus dacht ik vanavond "laten we effe bijbenen en alle posts bekijken/lezen" Het lijkt gewoon onbegonnen werk,ben al 3u bezig!!! (maar ik geef niet op!) ![]() Maar'k moet zeggen,hoe langer ik hier zwerf,hoe fijner ik het vind. Zoveel mensen die elkaar helpen...Geeft me een happy gevoel ![]() De post staat 9 kansen op 10 niet op de juiste plaats,maar ik ben nog niet tegen gekomen waar hij wel thuis hoort (komt nog!),maar ik wou dit toch wel effe kwijt ![]() Iedereen nog veel creatief plezier gewenst ![]() |
|
![]() |
|
vijvertje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 November 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik onderschrijf jouw mening voluit , Loepke ! Al loopt mijn uitleg een beetje een andere weg op. Ik 'knutsel' veel minder dan de meeste forummers....knutsel dan ook alleen maar voor de poppen...(wat naaien betreft huis ik op een ander forum)...bijgevolg ben ik regelmatig beschaamd omdat ik hier niet zo vaak post. Ik kijk én bewonder wél regelmatig de mooie zaken die hier te zien zijn !
Ik ben ook nog niet 100% thuis op dit forum.Zo heb ik nog niet ontdekt op welke manier ik een foto kan laten zien van wat ik gemaakt heb.
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
dames dat komt vanzelf.
in het begin is het altijd even kijken en lezen maar je bouwt algauw een band op met elkaar en dan komt het vanzelf. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23726 |
Alle onderwerpen komen wel een keer terug. We hebben onze lievelingsmuziek en boeken al besproken, maar als een nieuwe hobbydoos het vraagt, geven we gewoon weer antwoord. Dus in plaats van alle oude onderwerpen proberen door te nemen, vraag maar gewoon wat je wilt weten of vertel wat jou bezighoudt. Nou dan krijg je een heleboel te lezen, hoor.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
linda_1959 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 19 |
deze raad ga ik ook maar eens opvolgen denk ik , want anders lijkt het onbegonnen werk om alles af te schuimen hier hahahah maar je leest zoveel dat je kan gebruiken
bedankt alvast linda |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Moet je helemaal niet willen en ook helemaal niet proberen. Gewoon invallen in de onderwerpen die je belangstelling hebben, en die een beetje blijven volgen en elke dag kijken of er iets nieuws leuks bij zit. In het begin heb ik wl eens geprobeerd alles bij te houden, maar eerlijk gezegd zitten er daarvoor gewoon te weinig uren in een dag. Het gevolg is natuurlijk ook dat ik wel eens wat mis, maar goed, er blijft meer dan genoeg over.
|
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |