Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verkorte toeren breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
biancab View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biancab Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verkorte toeren breien
    Posted: 26 Maart 2011 om 13:18

Nou ben ik aan het prutsen met een roze babyvestje van drops garnstudio. Dit wordt van links naar rechts aan één stuk gebreid. Er worden verkorte toeren gebreid om het onderin wijder te krijgen. Nu is het zo dat ik na een x aantal steken het werk moet keren; dus brei je een aantal steken vaker dan de rest. Oké, dat snap ik. Nu moet ik ook keren midden in een soort ajourpatroonje met gaatjes en overhalingen. Dan brei ik dus de 1e 5 steken van het patroontje van regel 1, maar wat brei ik dan in de teruggaande naald? De steken van regel 2?

Ik hoop dat het duidelijk is... Alvast bedankt voor het meedenken!

Groeten, Bianca
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 14:13
Ik denk het wel maar om het zeker te weten zou ik even naar het patroontje moeten kijken. Alle dropspatronen hebben een nummer .... als je dat even geeft (of een link) dan kunnen we even het patroontje bekijken.
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
biancab View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biancab Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 14:36

O ja das handig :

Het is nummer 20-14 in de babycategorie.

Groeten, Bianca
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 14:56
Ik heb het patroon bekeken en het is inderdaad niet echt duidelijk. Ik zag bij de opmerkingen dat er al meer mensen mee geworsteld hebben. Er is ook al een wijziging in het patroon aangebracht eind februari. Ik weet niet of jij hem voor of na die tijd geprint hebt?

Ik denk dat je niet in het patroon moet verder breien want dan klopt het figuur niet meer. Ik zou alleen als je alle steken van M1 moet breien in het patroon verder gaan .... maar zeker ben ik er niet van.
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns