Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie heeft de gouden tip, weet niet meer welke..

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie heeft de gouden tip, weet niet meer welke..
    Posted: 09 Juni 2013 om 11:49
Ik had laatst een hobbyhandig uit de bibliotheek van vorig jaar of dit jaar en daar achterin bij wat in de volgende uitgave zou komen een kledinghanger omkleedt met stof en dat was een soort organizer om spulletjes in op te ruimen. 
Maar ik weet niet meer welk nummer dat is en in de bieb kan ik hem niet vinden.Embarrassed
Wie weet welk nummer dat is of kan mij aan dit patroon helpen?

Alvast bedankt voor het meedenken.Tongue

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2013 om 12:33
Toevallig zat ik gisteren in het café van de bieb en het museum en heb ik die zitten lezen. Ik weet het nummer niet, maar het moet wel heel recent zijn, anders gaat het naar de uitlening. Er stonden ook gehaakte mutsen in voor meisjes en babybornpoppen. Klopt dat?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2013 om 14:23
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Toevallig zat ik gisteren in het café van de bieb en het museum en heb ik die zitten lezen. Ik weet het nummer niet, maar het moet wel heel recent zijn, anders gaat het naar de uitlening. Er stonden ook gehaakte mutsen in voor meisjes en babybornpoppen. Klopt dat?

Ik had de hobbyhandig met de stoomboot en die met de theekip geleend en in 1 van die twee stond bij de volgende maand dus die kledinghanger versierd met stof als dier. Had ze donderdag ingeleverd en gisteren waren ze alweer uitgeleend, kon het dus niet nakijken.
Het was in ieder geval niet in de nieuwe die heb ik ook bekeken.

Ben ook al druk aan het googlen maar zonder resultaat.Confused

WIE KAN MIJ VERDER OP WEG HELPEN?

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2013 om 14:32
Ik heb het patroon en ook de hobbyhandig niet. Maar het zou komen te staan in de HH van begin mei. Dat moet dan NR 173 zijn. Hij is aangekondigt in de hobbyhandig met de theekip, die heb ik toevallig wel. Het moet dus de hobbyhandig van mei/juni zijn. Die zou misschien nog ergens te koop moeten zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2013 om 14:35
Dank je wel Lidwina! Dat is dus de nieuwe hobbyhandig.
Zal dan nog eens kijken in de bieb, heb wrs niet goed gekeken dan.Embarrassed

Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2013 om 10:28
Volgens mij heb ik die hier liggen ga stras gelijk kijken 
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2013 om 13:35
Oké. dan hoor ik het graag van je. Nog geen tijd gehad om naar de bieb te gaan.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2013 om 17:45
Je zou een te klein t-shirtje van onder dicht kunnen naaien en de hals aan de voorkant wat ruimer maken en afwerken met biaisband. Dat kan dan zó aan het kleerhangertje hangen, eventueel nog vastzetten met een paar steekjes. Als je de mouwen ook dichtmaakt, heb je extra zakjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns