vest 13-11 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Barones ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Januari 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 December 2010 om 16:10 |
Ik ben het vestje van Drops 13-11 aan het breien. Ik heb nu
twee mouwen gebreid en het voor-en achterpand. Aan iedere mouw zit een bol vast en aan het lijfje zit een bol vast. Nu staat er dat ik de mouwen op de zelfde naald moet zetten als waar het lijfje opstaat, boven de armsgaten=124 st. Ik begrijp hier niets van. Ik weet echt niet wat er bedoelt wordt. Groeten Dora |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan die patronen nooit vinden, ik heb geen idee hoe dat moet. Ik keek bij vesten en daar stonden geen nummers bij. En bij "zoeken" vond ik niets op dat nummer. Maar ik neem aan dat je alle steken zodanig op één naald moet krijgen dat je eerst één voorpand, dan een mouw, dan het rugpand, weer een mouw en het laatste voorpand achter elkaar hebt. En dat aan weerszijden de middenboordjes zitten. Moet er een ronde pas gebreid worden?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Barones ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Januari 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 342 |
Ja het moet een ronde pas worden. Het gaat om een
babyvestje met nummer 13-11. Moet ik dan eerst een mouw het lijfje en dan de volgende mouw achter elkaar op een pen doen ? Fijn dat je gereageerd heb. |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Ik heb hem wel gevonden,staat ook wel erg vaag beschreven,maar zo te zien,moet je het doen,zoals Magtelt, het beschrijft.
|
|
![]() |
|
Ik ga het proberen. Mocht het niet lukken door deze beginnende breister kom ik weer terug bij jullie !
Groetjes Dora |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
Wat moet ik met die 6 steken, die ik heb afgekant, doen. Er
staat`zet de mouwen op de zelfde rondbreinaald als het rug en voorpand boven de armsgaten 124 st. Dora |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Dat staat bij afwerking,naai de opening dicht.Dus daar hoef je nu niet op te letten.
|
|
![]() |
|
Ik heb de mouwen zoals door Magteld aangegeven op de naald
gezet. Ik ben als een gek gaan breien. Nu zie ik dat de afgekante steken aan de bovenzijde van de mouw zitten. Ik ga maar stuk door met breien. Het is een soort angora wol dus heel moeilijk uit te halen. Ik heb nu de mouwen met de zelfde voorkant naar de voorkant van het vestje op de naald gedaan. Hierna ga ik er nog een breien om tot een goede te komen. |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
Ik heb toch iets verkeerd gedaan. Ik had op de bovenkant
van de mouw de afgekante steken zitten dat houdt in dat er aan de bovenzijde van de mouw een gat zit. Moet ik de mouwen met een rondbreinaald breien? Weet iemand wat ik fout gedaan heb ? Groet Dora |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |