haakpatroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
janet simone ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 April 2011 om 19:46 |
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over een dropsdesign patroon nr. 99-16. Ik zit met het telpatroon m2. in de eerste toer moet je een vaste haken. Daarna 3l en dan in de eerste losse een stokje haken. vervolgens haak je weer een vaste. Als ik dit niet goed begrepen heb vertel het me dan alsjeblieft. Hierna komt een toer dat je een vaste moet haken op die 3l. Nu komt de vraag. Moet ik met mijn haaknaald om het stokje en de 3 l. een vaste haken of alleen om de 3 l. Ik kom er niet goed uit. Van de foto word ik ook niet wijzer. Wie o wie kan mij hiermee helpen. Groet, Janet |
|
Groet, Janet Simone
|
|
![]() |
|
janet simone ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan iemand mij helpen zodat ik verder kan met haken?
Groet Janet |
|
Groet, Janet Simone
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
ik kan het patroon zo gauw niet vinden
Wat is het ??? b.v vest sjaal knuffel ??? |
|
![]() |
|
dank voor je reactie. Het patroon staat op dropsdesign onder het archief. het is nr. 99-16.
Op de afbeelding staat een gehaakt vest. Overigens nog een vraag. Op de foto's zie je dat het heel mooi gehaakt is, maar zelf krijg ik het nooit zo. Komt dat misschien doordat het door een machine is gedaan of is het gestreken, of moet ik het gewoon eerst afmaken, dan lijkt het misschien ook anders. Ik maak het van garen paris. Silke alpaca is niet meer leverbaar. Groet Janet |
|
Groet, Janet Simone
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
. ik hoop dat je er zo wel uit komt |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
als je 3 lossen haakt en in de eerste van die 3 lossen een stokje dan krijg je een klein gaatje . In je teruggaande toer haak je in dat kleine gaatje je vaste .Volgens teltekening met 5 lossen ertussen . Ik kan er niets anders van maken . Wat je andere vraag betreft . Je zou een andere haaknld kunnen proberen . Iets kleiner of iets groter .Iedere hand van haken is anders . Even uitproberen . succes |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Ik heb net even een klein stukje gehaakt. 3 lossen,dan in de eerste losse 1 stokje,je slaat nu 2 vasten over ,en haakt een vaste in de volgende vaste. Het stokje en de lossen liggen nu overdwars. Volgende toer,haak je dus om die lossen,een vaste. Wanneer je klaar bent,kun je het beste ,het vestje nat maken,en plat liggend laten drogen,dan wordt het wel gladder. |
|
![]() |
|
Meiden bedankt voor jullie reactie.
Ik ga nog even een stukje haken op 4,5, nu ben ik bezig op haaknaald 5. Klasse dames. Groet, Janet |
|
Groet, Janet Simone
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |