communie |
Reageer ![]() |
Autheur | |
WITJE ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 December 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Juni 2013 om 15:05 |
volgend jaar doet hij zijn communie mijn zoon
mijn zoon ziet graag bootje en voetbal iemand ideetjes wat ik kan doen voor aftegeven aan de familie. Ik kan alleen haken
|
|
witje
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is het voor snoep? Je kunt voetballetjes haken en ballennetjes om ze in te doen met snoepjes erbij. Misschien is er wel snoep in de vorm van een voetbal, dan hoef je alleen de netjes te haken.
Er heeft wel eens een gehaakte kano ergens op het forum gestaan voor de barbiepop. Als die opduikt, kun je hem met dunnere wol kleiner haken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
om op het idee van magtelt door te borduren kan je ook kijken voor kleine ovale spaanplaat doosjes die kan je dan evt. omhaken in een blauw wit patroontje voor het boot idee en daar dan ronde of idd voetbal snoepjes indoen.
Wat ik ook wel heb gezien maar dan moet je even kijken of dat lukt van die wasbollen met een zwart wit patroon omhaken en daar dan iets van snoepjes in. En als laatste heb ik volgens mijn ergens tussen mijn patronen nog een voetbalsleutel hanger staan is misschien ook een idee. Ik zal even zoeken en doorsturen.
|
|
![]() |
|
WITJE ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 December 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 161 |
dank u
|
|
witje
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |