Jessica Tromp website |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Cockey ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Staat je anti-virus programma misschien in een erg hoge resolutie?
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Ik zal het navragen aan de techneuten hier... Geen idee, maar bedankt voor de tip! |
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
[QUOTE=speets]Wat raar joh, daar moet vast een oplossing voor zijn. Ik zou het vragen aan degene die jou deze pc geleverd heeft (en hopen dat die er genoeg verstand van heeft Eh..., men zegt dat het te maken heeft met je internetversie. De site is van 13 jaar terug en mijn internetversie is één van de nieuwste...Tja, ik weet het niet en heb er geen verstand van.. |
|
![]() |
|
speets ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 17 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Ja, dat zit er dik in, maar volgens mij moet je wel op oude sites kunnen komen. Als iémand je kan vertellen hoe, dan is het op http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/help |
|
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
|
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
Ik ben het hier eens thuis gaan uit testen op verschillende pc's
Op mijn eigen pc van 3 jaar oud met windows vista, geen probleem om de pagina's te openen met firefox, internet explorer 7 en chrome. Op de laptop van mijn dochter van 5 maanden oud met windows 7 ook geen probleem om de pagina's te openen in internet explorer en firefox. Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat de "techneuten" bedoelen met je internetversie? |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
Dankjewel voor het uitproberen! Dit ga ik wel even doorgeven. Dat zou dus kunnen of moeten betekenen dat het niet aan de internetversie (hoe nieuw of hoe oud, bedoelt de techneut..) ligt.. Misschien komen we er ooit nog wel eens uit.. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |