breipatroontje voor pop 33 cm. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
riet bierens ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Januari 2011 Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Januari 2011 om 12:31 |
mijne dames, Ben net ingeschreven op het forum van de Hobbydoos. graag zou ik in het bezit willen komen van patroontjes voor gebreide kleertjes voor een poppetje van 33 cm. hartelijk dank bijvoorbaat. e-mailadres rietbierens@gmail.com of |
|
![]() |
|
riet bierens ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Januari 2011 Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Hallo Riet, hartelijk welkom op het forum. Ik denk dat je je vraag beter even kunt stellen onder de rubriek : Gezocht. Dan heb je meer kans op antwoord.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Yara ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 104 |
Riet, als je naar wollyoneline.nl gaat,dan staat er gratis patronen opklikken dan op pijltje naar rechts. krijg je gratis breipatronen. voor poppen van 32 cm 43 cm en ook voor 48 cm en heel veel naai patronen, misschien ook voor de andere hobby mensen veel plezier ermee Yara |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Riet, je kunt het beste met de edit knop je mailadres weghalen uit dit onderwerp en het in je profiel bij msn messenger zetten, dan kunnen alleen de hobbydozen het lezen.
Ik heb heel ouderwetse 3 suissesboekjes waarin o.a. poppenkleertjes voor poppen van 32 staan. Jurkjes, truien en broeken. Maar ik ga ze alleen scannen als je echt zeker weet dat je er iets aan hebt. Want ik moet de scanner eerst weghalen van mijn mans bureau en er gaat een hoop tijd inzitten om uit te zoeken welk patroon bij welke foto hoort. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |