vestje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Barones ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Januari 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Januari 2011 om 14:26 |
Ik ben het vestje van Drops 13/11 aan het breien.
Ik ben op de hoogte van het bovenstuk gekomen. Er staat`minder bij een hoogte van 28 cm tot de schouder 12 steken gelijkmatig verdeeld = 44 steken. Ik begrijp deze zin niet, wat moet ik gaan doen ? |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als je eenmaal een stuk van 28 cm gebreid hebt ga je
minderen. dat moet je verdelen over het aantal toeren die je nog moet breien. dus als je nog tot aan de schouder bv 10 toeren moet breien dan moet je je steken minderen over die 10 toeren. uiteindelijk moet je bij de schouders dan 44 steken over hebben. ik hoop dat je er zo wel uit kunt komen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Barones ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Januari 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 342 |
Ik zit nu op een hoogte van 28 cm hoe weet ik hoeveel
toeren ik nog moet breien ? Dora |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
misschien staat dat beschreven of in het aantal nog te breien toeren of in een lengte in de schema tekening?
Bij de schematekening kun je meten hoeveel cm je nog moet en dan uittellen hoeveel naalden dat nog is. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Ik heb het schema voor mij. Als ik het goed zie dan moet
het bovenstukje 12 cm zijn tot aan de schouder. Bijvoorbaat hartelijk bedankt voor het meedenken. Dora |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |