Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops vraagje babyvestje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops vraagje babyvestje
    Posted: 16 Mei 2011 om 17:17
Ik loop met dit vestje vast op het eind

Zet wanneer de pas een hoogte heeft van 8-9-10 (11-12) cm TEGELIJKERTIJD 8 st aan iedere kant middenvoor op hulpdraden voor de hals. Kant af aan iedere kant voor de hals aan het begin van iedere nld middenvoor: 2 keer 1 st. Minder wanneer de pas een hoogte heeft van 10-11-12 (13-14) cm alle 2 st av tussen de kabels naar 1 st av en brei de 4 st van iedere kabel 2 aan 2 recht samen = nog ongeveer 43-49-55 (61-67) st over op de nld.

Zoals je kan zien is zowel in het midden als aan de zijkanten die ronding bij de kraag. De rode tekst... is dat nu voor het midden? Ja toch?

Alvast bedankt voor het meedenken

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 19:02
Heeft niemand een antwoord???? Zijn toch 11 mensen die dit gelezen hebben...
Ik wil het vestje afmaken en nu kan ik niet verder
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 19:13

Prideke,ik lees het net pas,maar die 8 steken zijn inderdaad middenvoor.

Succes!

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 19:15
Heb heel het patroon is gelezen en volgens ik het begrijp is het vooraan 8 steken links en 8 steken recht van het middenvoor op wachtdraden zetten want ge moet ze voor de kraag terug oprapen.
Hoop dat je aan dit gebrabbel iets hebt
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 20:58
Ik snap in dit geval gewoon niet wat middenvoor is. Omdat het uit 1 stuk wordt gebreid. Middenvoor klinkt dan weer als de voorpandjes. Ik maak het waarschijnlijk mezelf veel te moeilijk 
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 08:58
hopenlijk kom je eruit, ik kan niet breien dus  heb geen antwoord voo je.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 09:23

Die 8 steken die op een hulpdraad moet zetten dat is het middenvoorpand.

op dat moment heb je dus een onderbreking in je werk omdat je een halslijn moet breien. daarna moet je aan beide kanten van die 8 steken gaan minderen om die ronding erin te krijgen.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 10:57

die 8 steken zijn midden voor .

Je breit een voorpand dan de mouw erbij dan het rugpand dan weer een mouw en dan weer een voorpand .alles op een pen Op de aangegeven hoogte laat je eerst de eerste 8 steken staan en dan de laatste .die zet je dan op een draad

Daarna ga je minderen voor de hals . Als je het kraagje gaat breien pak je die 8 steken weer op .

Zo lees ik het

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 12:16

De kanten waar jij steeds keert ,dat zijn je middenvoorkanten.

Dus links en rechts van de naald.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 14:59
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Dank je wel! Dat was ook het antwoord van Drops dat ik net binnenkreeg
Vestje wil ik snel af hebben dus daar ook mijn vraag neergelegd (meestal is het 48 uur wachten op antwoord).
Ik ging zo twijfelen. Bedoelen ze nu de middelste van het achterpand of toch de steken aan het begin van de naald...
Het zijn volgens Drops inderdaad de 1e steken aan het begin van de naald.

Iedereen bedankt voor het meedenken Het eindresultaat laat ik met een foto zien
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 15:02
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Dank je wel! Dat was ook het antwoord van Drops dat ik net binnenkreeg
Vestje wil ik snel af hebben dus daar ook mijn vraag neergelegd (meestal is het 48 uur wachten op antwoord).
Ik ging zo twijfelen. Bedoelen ze nu de middelste van het achterpand of toch de steken aan het begin van de naald...
Het zijn volgens Drops inderdaad de 1e steken aan het begin van de naald.

Iedereen bedankt voor het meedenken Het eindresultaat laat ik met een foto zien

succes met de rest ik ben zeer benieuwd hoe hij gaat worden.

we wachten geduldig af.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 16:44
Dank je wel Esther  Ik ben ook benieuwd hoe het gaat worden
Hierna probeer ik een vest voor mijn moeder af te maken. Ook 1 van drops waar ik niet uit kom. Dus dat ga ik ook mailen, moeten ze maar duidelijker patronen maken die voor mij ook begrijpelijk zijn hahaha
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns