Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Minihondjes haken, hulp gezocht

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Zet View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2013 om 10:01
O, dat zou geweldig zijn! Ik heb iets aangevinkt in mijn profiel, dus zou mijn adres zichtbaar moeten zijn.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2013 om 10:10
Ik zie hem nog niet.

Klik links boven op 'control panel'.
Dan op 'bewerk profiel'.

En dan in het vakje 'Windows Live Messenger' je email adres zetten.

Dan ga ik nu even scannen .....
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2013 om 14:44
Originally posted by m'jo m'jo wrote:

Kreeg het boekje van een kennis en heb een dalmatiƫr gehaakt, mijn eerste en waarschijnlijk ook mijn laatste...... wat een priegelwerk.....
het hondje is wel heel leuk geworden
Foto op mijn blog

Zo denk ik er dus ook over Marjo... ik heb het boekje gekregen van de eigenaars van Woezel maar ik ben bang dat ik er nooit aan zal beginnen want ik haat dat kleine gepriegel, beetje ondankbaar van mij maar ja ik heb er zelf niet om gevraagd Wink
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 14:01
Ik zag het boekje in de voordeelboekhandel. Het lijf van de Jack Russell staat er dus inderdaad niet in. Nu ben ik in mijn boekje gaan zoeken. Het lijf van de Shih tzu (liggend), de Papillon en Franse buldog zijn hetzelfde als van de Jack Russell. Je zult dan wel zelf de kleuren moeten uitzoeken. Ik weet niet of de Franse buldog in je boekje staat, ik heb er nl 2.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 17:55
Aanvinken helpt niet, je moet je emailadres echt typen bij messenger, kijk maar in het profiel van een hobbyguru waar het staat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 15:48
Inmiddels ik het me gelukt om 3 Berner Sennenhondjes te haken.
Ik heb de patronen vergroot op de kopieermachine, nu kan ik de steken in de cirkel beter volgen.
Het blijft een ontzettend prutswerk.
Mijn dochter en haar vriend waren reuze blij met de mini Berner Sennenhondjes die ze van mij kregen toen ze hun Berner Sennenpuppy op gingen halen.
Maar het prutswerk weerhoudt me om er nog meer te maken.

Het lukt me helaas niet om een foto te plaatsen.
iedereen bedankt voor jullie reacties.

Lia
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 15:54
Toch goed dat je doorgezet hebt! En dat ze er blij mee zijn.
Back to Top
Zet View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 17:01
Ik heb in de vakantie de jack russell en de teckel gemaakt, moet ze alleen nog in elkaar prutsen. Maar het lijkt erop dat het gaat lukken, ogen en neuzen zijn besteld.
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 17:51
Tja het in elkaar zetten is het lastigste.
Goed opletten bij de oogjes en het plaatsten van het snuitje hoe de uitdrukking wordt, de laatste had het liefste kopje van alle drie.

Lia
Back to Top
an60 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer an60 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 13:41
Heb dat boekje ookgisteren gekocht en nav eerdere post even gekeken en zie inderdaad dat lijfje niet.
Zou je het mij ook willen toesturen?
Wil er een aantal maken en dan proberen te verkopen voor een stichting die honden uit broodfok opvangt.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 14:16
Ik  sla die losse en halve vaste  altijd  over bij patroontjes die rond gehaakt worden. Ik sluit de laatse af met een halve vaste maar de rest doe ik gewoon in een spiraal haken anders wordt het allemaal  zo rommelig  vind ik  de keer lus zoals die losse moet zijne heb je in een spiraal niet  nodig vind ik.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:21
Heb je niets gelezen in dit topic? Er wordt aldoor op gehamerd dat je je e-mailadres in je profiel moet zetten bij Messenger, het vlindertje, anders kunnen we je niets sturen. Kijk maar in de Rubriek Even voorstellen bij het Topic Welkom allemaal, lees dit even, daar staat in hoe je het kunt doen en wat er nog meer op het forum te doen is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns