Drops vraagje babyvestje |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Mei 2011 om 17:17 |
|
Ik loop met dit vestje vast op het eind
![]() Zet wanneer de pas een hoogte heeft van 8-9-10 (11-12) cm TEGELIJKERTIJD 8 st aan iedere kant middenvoor op hulpdraden voor de hals. Kant af aan iedere kant voor de hals aan het begin van iedere nld middenvoor: 2 keer 1 st. Minder wanneer de pas een hoogte heeft van 10-11-12 (13-14) cm alle 2 st av tussen de kabels naar 1 st av en brei de 4 st van iedere kabel 2 aan 2 recht samen = nog ongeveer 43-49-55 (61-67) st over op de nld. ![]() Zoals je kan zien is zowel in het midden als aan de zijkanten die ronding bij de kraag. De rode tekst... is dat nu voor het midden? Ja toch? Alvast bedankt voor het meedenken ![]() |
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Heeft niemand een antwoord???? Zijn toch 11 mensen die dit gelezen hebben...
Ik wil het vestje afmaken en nu kan ik niet verder ![]() |
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
|
Prideke,ik lees het net pas,maar die 8 steken zijn inderdaad middenvoor. Succes! |
||
![]() |
||
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
|
Heb heel het patroon is gelezen en volgens ik het begrijp is het vooraan 8 steken links en 8 steken recht van het middenvoor op wachtdraden zetten want ge moet ze voor de kraag terug oprapen.
Hoop dat je aan dit gebrabbel iets hebt ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
Ik snap in dit geval gewoon niet wat middenvoor is. Omdat het uit 1 stuk wordt gebreid. Middenvoor klinkt dan weer als de voorpandjes. Ik maak het waarschijnlijk mezelf veel te moeilijk
![]() |
||
![]() |
||
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
|
hopenlijk kom je eruit, ik kan niet breien dus heb geen antwoord voo je.
|
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|
Die 8 steken die op een hulpdraad moet zetten dat is het middenvoorpand. op dat moment heb je dus een onderbreking in je werk omdat je een halslijn moet breien. daarna moet je aan beide kanten van die 8 steken gaan minderen om die ronding erin te krijgen.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
|
die 8 steken zijn midden voor . Je breit een voorpand dan de mouw erbij dan het rugpand dan weer een mouw en dan weer een voorpand .alles op een pen Op de aangegeven hoogte laat je eerst de eerste 8 steken staan en dan de laatste .die zet je dan op een draad Daarna ga je minderen voor de hals . Als je het kraagje gaat breien pak je die 8 steken weer op . Zo lees ik het
|
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
|
De kanten waar jij steeds keert ,dat zijn je middenvoorkanten. Dus links en rechts van de naald. |
||
![]() |
||
|
Dank je wel! Dat was ook het antwoord van Drops dat ik net binnenkreeg ![]() Vestje wil ik snel af hebben dus daar ook mijn vraag neergelegd (meestal is het 48 uur wachten op antwoord). Ik ging zo twijfelen. Bedoelen ze nu de middelste van het achterpand of toch de steken aan het begin van de naald... Het zijn volgens Drops inderdaad de 1e steken aan het begin van de naald. Iedereen bedankt voor het meedenken ![]() ![]() |
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|
succes met de rest ik ben zeer benieuwd hoe hij gaat worden. we wachten geduldig af. |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
Dank je wel Esther
![]() ![]() Hierna probeer ik een vest voor mijn moeder af te maken. Ook 1 van drops waar ik niet uit kom. Dus dat ga ik ook mailen, moeten ze maar duidelijker patronen maken die voor mij ook begrijpelijk zijn hahaha ![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |