|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Oesha ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
![]() Posted: 14 Juli 2010 om 00:21 |
Lieve mensen, Wie heeft een kopie van de handleiding van de toyota naaimachine 8900? Ik heb overal gezocht,maar kan de mijne niet vinden. Ben radeloos. Een website van toyota bestaat niet, en ik begin de moed al op te geven. Dus lieve mensen a.u.b. als u een hadleiding heeft van deze naaimachine of ik er een kopie van krijgen desnoods betaal ik de kosten. groetjes: Oesha |
|
![]() |
|
vrioom ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
![]() |
http://www.naaimachinewebwinkel.nl/main/component/option,com _wrapper/Itemid,71 Als de gebruiksaanwijzing er niet bij zit dan kun je een aanvraag doen. Zag ook ergens staan dat de toyota 8900 een ingebouwde gebruikksaanwijzing heeft??? Hier kun je zoeken of hij er bij zit. Succes |
|
vrioom
|
|
![]() |
|
Oesha ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
![]() |
Dank je wel voor de info. Ik heb een verzoek al verzonden. Ik zie nergens in mijn naaimachine een gebruiksaanwijzing. Dank je wel, groetjes:Oesha |
|
![]() |
|
Dinie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1427 |
![]() |
Ik heb een Brother naaimachine en ik had ook geen handleiding erbij, (ik heb m van mn moeder gekregen, omdat ik m vaker gebruikte als zij, ze kon de handleiding niet meer vinden) ik ben naar een naaimachine winkel gegaan en die hebben m voor mij besteld, en toen ik m had, kwam mn moeder eraan met de handleiding
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Bese dinie, Dat heb ik ook gedaan alleen hadden ze he niet.Ik zou een andere handleiding krijgen die min of meer overkwam, maar garantie kreeg ik niet. wat de knoppen betreft. groetjes: Oesha
|
|
![]() |
|
Dinie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1427 |
![]() |
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
http://www.naaimachinewebwinkel.nl/main/component/option,com _wrapper/Itemid,71 misschien kun je hier verder komen |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Helaas Dames, Ze hebben het niet. Ik weet niet met de spanningen te werken op deze machine. Er zou een lockmachine en een borduurmachine in zitten, maar ja ik heb de handleiding niet om het uit te zoeken. nou ja, toch maar pech gehad. in ieder geval bedankt voor jullie reacties. mvgr, Oesha |
|
![]() |
|
purl ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Juli 2010 Locatie: United Kingdom Status: Offline Points: 36 |
![]() |
Hi Oesha,
Heb je iets aan een franse handleiding? Die kun je hier downloaden: http://www.aisin.fr/index3.php?language=en Ik heb 't zelf ook gedwonload en er staan veel afbeeldingen in die je, misschien met behulp van een woordenboek, toch wat verder kunnen helpen. Mooie machine, trouwens. Groetjes. |
|
![]() |
|
simoneburg ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() |
hoi Oesha, Ik heb hetzelfde probleem: ook ik heb geen handleiding bij mijn naaimachine (toyota 8900). Heb jij inmiddels op de een of andere manier al een nederlandse handleiding weten te bemachtigen? Groeten simone |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |