Boekje "Uil kikker muis en 7 andere handpoppen" |
Reageer ![]() |
Autheur | |
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Januari 2013 om 21:03 |
Kent iemand het boekje "Uil Kikker muis en 7 andere gehaakte handpoppen" geschreven door Annemie Hélin?
Ik heb dat via google gevonden en zou dat boekje heel graag (zo snel mogelijk) kopen, maar ik vind het nergens te koop (regio west vlaanderen)... |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij Standaardboekhandel wel een ander boekje van haar met 101 handpoppen. € 19,95
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
oh hier vind ik er nog een
succes ermee
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
is er iemand die mij meer info kan geven over het boek 101 handpoppen maken?
ik heb hier wel interesse voor maar wil iets meer weten over wat er precies in het boek staat er staan een beknopte info op een site dat je zelf dingen bij elkaar moet zoeken om een handpop te maken die is voor mij niet helemaal duidelijk temeer om dat er op het boek staat 101 handpoppen met vriendelijke groeten nia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
De schrijfster staat op facebook, misschien kun je daar meer vinden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
helaas ik heb geen facebook
nia |
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Het boekje blijkt inderdaad in Aters te koop te zijn, maar da's een beetje ver voor mij, en bij het online bestellen moet je 10€ verzendingskosten betalen, wat ik persoonlijk wat veel vind.
Het boek 101 handpoppen; daar heb ik over begrepen dat er een aantal poppen in staan uitgewerkt met tips om ze dan zelf aan te passen (maar ben niet zeker!). Ik zoek echt wel het eerste boekje, omdat daar poppen instaan die ik zeker wil maken en ik niet weet of ze in het tweede boekje staan. Ik heb de schrijfster mail gestuurd via het adres dat op de website (atelier105) stond, en ook via facebook heb ik haar een bericht gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen... Ik blijf hopen! |
|
![]() |
|
bedankt voor de info
nia |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |