gele saskia |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Mei 2011 om 14:26 |
Wie heeft er voor mij een halve bol gele saskia over??? Hier liggen ze niet meer in de winkel.
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weet niet waar je woont, maar volgens mij zag ik die hier zaterdag nog. Ik heb hem zelf niet, maar wil hem wel voor je kopen (een hele dan).
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb er drie kleur Z 065 partij 3248. Wat ik wel eens gedaan heb is wol op een groot stuk karton wikkelen, dan past het in een envelop. Het is een snertkarweitje, maar voor jou wil ik het wel doen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
1 bol is genoeg, dus als je een snertwerkje wilt doen graag. Ik PM je even
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
OK, ik ga vanavond zitten opwinden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Volgens mij, wil me er niet mee bemoeien. Is het sneller om hem tussen 2 stukken karton te leggen en dicht te plakken met ducktape. Zal aan verzendkosten niet het verschil maken. En de bol blijft intact. T hoeft niet maar t kan wel.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Dames ik ben blij ik kan verder aan mijn trein. Magtelt nogmaals bedankt en Fien bedankt voor het aanbod |
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
De wol is aangekomen en mijn project is af Magtelt bedankt |
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Wat goed zeg! Ik liep van de week bij de Wibra en hier lag er nog een kast vol met geel. Wat een verschil zo in de winkels...
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Dat heb ik ook al gemerkt. Toen ik op zoek was naar huidskleurig garen, heb ik een mailtje gestuurd naar de Wibra met een vraag over het Ella garen. Ik kreeg een heel keurig mailtje terug met als antwoord dat ze daar geen kijk op hadden. Ik kreeg een paar grotere steden door waar nog het een en ander zou moeten zijn, maar aangezien de volledige partij hetzelfde nummer heeft, kon ze niet zien wie er nog deze kleur had ![]() ![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |