Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

muziekdoosjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pollewob View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pollewob Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: muziekdoosjes
    Posted: 10 Juni 2011 om 14:39
Vorige week een onwijs gaaf patroon aangeschaft via kuddelz, maar ik vroeg me af of er nog meer patroontjes zijn, behalve barberapapa. Mijn buuf is zwanger van een meisje, nu kan barberapapa natuurlijk ook, maar wilde echt een meisjesding maken, omdat ze zelf ook altijd aan het freubelen is. Weten jullie of er nog meer patroontjes zijn!! Alvast bedankt voor de tips!!
chantal
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 14:51
Ik heb het schaapje van kookeridoe gebruikt als muziekmobiel. Echt een roze schaapje met een bloemetje :-)
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/

http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 15:22
Misschien zou je ook een echte meisjesbeer kunnen maken. Mijn dochtertje heeft nl een muziekdoosjes in een beertje. Je kunt het bolletje van de staart uittrekken om het muziekje te starten.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
pollewob View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pollewob Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 16:26
Bedankt!! Voor de tips!! super
chantal
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 20:30

De konijntjes die deze week voorbij gekomen zijn zijn er ook heel erg leuk voor.

Lavender bunny of alien bunny

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 21:03
in het boekje babycadeautjes haken staat een leuk tingelschaapje (met muziekmobiel).
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
pollewob View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pollewob Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 09:19

Originally posted by muis28 muis28 wrote:

in het boekje babycadeautjes haken staat een leuk tingelschaapje (met muziekmobiel).

Super!!! hebbe hebbbe

chantal
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns