Alfabet Haken |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Joyce ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat ik over een week of vier wel een heel eind ben! Sowieso haak ik de 'populaire' letters eerst en daarna pas dingen als de x, y en q. Moet er wel bij zeggen dat ik ze met haaknaald 4 ga maken, dus als je ze kleiner wilt hebben zou je naald maat 2 of 2.5 kunnen gebruiken. :)
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Esther, als je wel een plat alfabet hebt kun je de letters toch tweemaal haken en er wat vulling tussen doen, dan zijn ze een beetje 3 D, zeg maar 1½ D.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Dat is ook een goed idee Magtelt, ik heb trouwens van iemand een iets toegestuurd gekregen, maar het is een .rar document en dat kan ik helaas niet uitpakken.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Ik houd mij zeker aanbevolen want het is altijd leuk om grote letters te maken!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Je kunt *hier* het programma winrar gratis downloaden, daarmee kun je hem openen |
|
![]() |
|
Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik heb winrar geinstalleerd en krijg nog het patroon niet te zien.... wat doe ik fout? Ik ben ook af en toe een kluns met dat soort dingen.... sorry.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Moet je dan niet rechtsklikken op je bestand en dan "openen met" ????
Ben ook niet zeker, maar proberen kan.
|
|
![]() |
|
Ik krijg 26 blaadjes die ik kan openen, maar niet in één keer?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
zijn dat alle letters apart dan?
|
|
![]() |
|
Nou als ik de eerste open begint hij bij row 32, dus dat lijkt mij niet helemaal juist... dan moet ik denk ik eerst uit gaan zoeken wat waar bij hoort?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Nee, dat lijkt me ook vreemd. Ik ga even zoeken, ik dacht dat ik een half uurtje geleden Letters voorbij zag komen, geen idee of ze gehaakt of gebreid waren ( ik weet zelfs niet meer of het wel hier was.... lang leve printerest en blogs haha)
|
|
![]() |
|
Dacht dat ik 'm opgeslagen had. Waren allemaal losse letters, het hele alfabet. Het was een engels patroon want er stond ook een plaatje bij met het woord JOY gevormd.\Oh, wat baal ik weer van mezelf
![]() |
|
![]() |
|
Ah joh ik vind het al heel lief dat je wilde zoeken voor mij, ik ga vanavond ook nog even sneupen
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik was niet speciaal aan het zoeken, maar zag ze en dacht toen: hee, die zijn leuk en er is iemand op het forum die ze zoekt dus ff onthouden.... ik ga vanavond zien hoe die zoekfuncties werken, ben ook niet echt een kei op pc-gebied.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Er was ergens op het forum een deken met een alfabet dat er dik op lag.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Die bedoel ik niet, dit waren losse letters, ongeveer 20 centimeter groot schat ik. Zonder hoeken, dus nergens plat. Als ik bv de I zou moeten haken is het: 6 V. in magische ring, 2e toer: 2 V in V (12), 3e toer: * 1V, 2V in volg. V * (18)
Dat haken tot een hoogte van 16 cm en dan * 1 V, 2 V samenhaken * (12) volgende toer: * 2 V. samenhaken* (6) draad door de laatste 6 steken halen en aantrekken. Dus eigenlijk heel simpel, maar heel leuk om te versieren met zo'n klein beestje. Het zou dan ook een leuk persoonlijk cadeautje kunnen worden. Maar goed, ik hoop dat ik 'm terug kan vinden.
|
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Met rechts op het bestand klikken en dan uitpakken naar selecteren. Als het niet lukt, mag je hem ook even naar mij sturen, dan stuur ik hem uitgepakt naar je terug |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |