Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroontje pofbroekje klopt niet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroontje pofbroekje klopt niet
    Posted: 12 April 2011 om 18:57
ben uit de Andrea Kreativ nr 545 een pofbroekje aan het breien voor de BB, dat begint in de taille op een rondbreinaald en dan na 15 (17) cm voor middenachter en middenvoor steken afkanten, is allemaal geen probleem maar het aantal cm wel, is zowat de lengte van het hele broekje, want na dit afkanten moet je nog es 5 tot 8 cm doorbreien, ligt eraan hoe groot je pop is. dus wordt wel een hele grote broek? of ben ik nou zo dom dat ik het verkeerd lees ?
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 19:19
Ik heb vaak de indruk dat zij een veel grotere pop als model gebruiken. Ik moet heel vaak uithalen en minder steken opzetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 12:27
kreeg van Andrea Kreativ netjes antwoord n.a.v. een mail die ik gestuurd had, dat het patroontje wel klopt, maar dat er rekening is gehouden met het dragen van een poppenluier. Heb hetzelfde garen gebruikt als in het patroontje vermeld stond of te wel de Bravo baby, zodat het daar niet aan kon liggen, heb het nu zelf een beetje aangepast.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns