Garfield |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marion T ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2013 Locatie: oudorp Status: Offline Points: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Januari 2014 om 20:30 |
ik wil beginnen met iedereen de beste wensen te doen voor het aankomend knutseljaar,ik vind dat het nog wel kan
![]() hier komt mijn vraag en ik heb hem in het verleden ook al een keer voorbij zien komen maar was toen niet op zoek. er bestaat een patroon van Garfield die een bosje bloemen vast houd , is er iemand die hem heeft en hem zou willen sturen? ik wil hem graag maken voor de juf van mijn zoontje zijn hele klas staat vol met Garfield en Odie. ik vind het namelijk leuk om aan het eind van het schooljaar iets persoonlijks te geven i.p.v het standaard flesje wijn. alvast bedankt, gr.Marion
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
knuffels-breien-en-haken.jouw web.nl/garfield.
daar moet ergens een patroon staan van Garfield met bosje bloemen . Het kan iets anders geschreven zijn even googelen |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Is het tegenwoordig een flesje wijn? In mijn tijd, als kind en als moeder, was het meestal zeep, odeklonje of zakdoeken. Net of juf altijd huilt en stinkt, vond ik. Mijn moeder gaf standaard een boekje van Simon Carmiggelt en ik een boekenbon.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marion T ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2013 Locatie: oudorp Status: Offline Points: 45 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
ik heb wel een patroon van garfield maar niet dat hij een bosje bloemen vasthoud.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Nou alles is Welkom misschien is het wel het zelfde patroon als wat ik gevonden heb en hoe het dan niet meer te vertalen
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Anders misschien de rode jeweetwelkater van Jan Jans en de kinderen, en dan met bollere ogen? Er zijn wel eerder rode katers voorbijgekomen. Dikkie Dik zou ook kunnen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
hoi marion,ik hoor een garfieldkat mauwen in je mailbox,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Top hij is binnen hoor,dank je wel
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
het genoemde patroon is te krijgen op de handwerkclub als je nog geen lid bent even aanmelden berichtje plaatsen en je kunt hem binnen halen
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Hoi Francisca,ze heeft het patroontje al.ik heb het haar gestuurd.stond in mijn breiboekje,
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |